Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
EvaLucky schreef:jaa dat ben ik ook met je eens lolly , maar goed als ze nou een goede manier van bevestigen zoekt zonder er geld aan te willen spenderen , waarom dan dat eeuwige commentaar erbij?
iedereen weet het hier altijd' beter ' en dat vind ik persoonlijk wel eens vervelend over komen , vooral als iemand om advies vraagt en niet om commentaar.
Lara_Silver schreef:EvaLucky schreef:jaa dat ben ik ook met je eens lolly , maar goed als ze nou een goede manier van bevestigen zoekt zonder er geld aan te willen spenderen , waarom dan dat eeuwige commentaar erbij?
iedereen weet het hier altijd' beter ' en dat vind ik persoonlijk wel eens vervelend over komen , vooral als iemand om advies vraagt en niet om commentaar.
Volgens mij antwoord hier bijna iedereen ontopic, ik vind je posts dus vrij overdreven. Als je er voor kiest een bepaalde hulpteugel te gebruiken, koop dan ook de goede accessoires voor deze hulpteugel. Of een singel met lusje, of een goede vlakke lus die er speciaal voor gemaakt is. Niet gaan prutsen met strotouwtjes (schuurt) noch met sperriemen. (dat moet lekker aanvoelen voor het paard eenmaal aangesingelt) Lijkt mij persoonlijk niet meer dan logisch, maar goed ik rijd graag met tuig dan in orde is en het maximale aan comfort bied aan mijn pony.