Zadel opkoper?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

veerle92

Zadel opkoper?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-13 15:02

Ten eerste sorry al het hier verkeerd staat :')

Ik heb een Prestige Top Dressage dressuurzadel van ongeveer anderhalf jaar oud, die ik graag wil verkopen omdat die niet meer goed ligt op mijn paard.
Alleen ben ik bang dat ik het niet verkocht krijg, waardoor ik dus geen nieuw zadel kan kopen die wel op hem past.

Ik heb deze week gesproken met een man van de zadelmakerij Wentink in Winterswijk, die taxeerde mijn zadel op 1000,- en vond dat voor hem te duur waardoor ik nu nog met mijn zadel zit.

Vandaar nu mijn vraag: Weet iemand misschien een zadel opkoper of een zadelpasservice die zadels inruilt in de gemeente Oost Gelre?

Groetjes Veerle

veerle92

Re: Zadel opkoper?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-13 17:26

Niemand?

Nies_

Re: Zadel opkoper?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 17:30

Waarom zet je m niet gewoon op de boktmarkt? Ik heb mijn zadel 2x te koop gezet, de 1e keer dacht ik dat ik er niet vanaf zou komen en de 2e keer was ik er zo goed als gelijk van af. Ingeplakt, naar te postkantoor gebracht en klaar.

veerle92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-13 17:40

Nies_ schreef:
Waarom zet je m niet gewoon op de boktmarkt? Ik heb mijn zadel 2x te koop gezet, de 1e keer dacht ik dat ik er niet vanaf zou komen en de 2e keer was ik er zo goed als gelijk van af. Ingeplakt, naar te postkantoor gebracht en klaar.

Dat heb ik al 4 keer gedaan waarvan der nu nog 2 opstaan :')