Ik ga een nieuw touwhalster bestellen voor Sjors, en ik ga het zelf samen stellen qua kleur. Het touwhalster zelf word lime groen (knalt lekker) maar ik heb géén idee wat voor kleuren daarbij passen. Voor de neusriem kan ik kiezen uit deze kleuren:
En de teugels (krijg ik er gratis bij, ik ga niet op hem rijden ;p) weet ik ook niet welke kleur. Ik kan kiezen uit dezelfde kleuren als hier boven staan. De neckrope word ook lekker limegroen! het moet wel allemaal een beetje matchen natuurlijk. Maar ik weet zelf niet wat wel matched en wat niet bij Limegroen.
ja, ik heb een deken van eskadron en die is paars met limegroen en wit en is echt
Priscilla__
Geplaatst: 23-07-13 13:21
Bij Lime groen zou ik zelf gaan voor: bruin, grijs, iets donkerder groen of paars lijken mij er denk ik het mooist bij staan.
Tess_C
Geplaatst: 23-07-13 13:22
Ik heb zelf limegroen met bruin genomen. ( toevallig degene in mijn profielfoto )
Laatst bijgewerkt door Tess_C op 23-07-13 13:22, in het totaal 1 keer bewerkt
xxtasja
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-13 13:22
Super! paars is mijn lievelingskleur dus komt goed uit. ;p zal ik de tuegels limegroen met paarse afwerking, of paars met limegroene afwerking? Twijfels, twijfels..
ik zou limegroen doen met paarse afwerking dan past het halster mooi bij de teugels maar komt het paars van de neusriem terug in de afwerking van de teugel, lijkt me mooi !
http://horsecharms.eu/ deze site is het, dan naar voordeelsets en dan de tweede, die indianen set van 35 euro... Echt super cute daar heb ik de info voor nodig ;p
Kirsha
Geplaatst: 23-07-13 13:25
Perzik staat het állermooiste bij limegroen (vind ik dan). Jammer dat die er niet tussen staat