Harrys horse, rond de 40 euro

Amigo, ong 65 euro

Bucas, ~100 euro

Deken met buikflap, maar alleen te bestellen vanuit engeland

Heeft iemand ervaring met deze dekens? Of is het een optie op met een gewone vliegendeken te rijden?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

nicky_rilana schreef:Ik rij altijd met gewone vliegendeken. Als ik maar een klein rondje doe gooi uk het vliegendeken over mijn zadel. Bij een lange buitenrit, gooi ik een dekje op de rug van mijn paard en daar over het vliegendeken en dan het zadel die maak ik dan vast. De buik flap doe uk dan weer over mijn singel. Ik heb er ergens een foto van maar dan zou je even in mijn berichten moeten kijken.

Mijati schreef:nicky_rilana schreef:Ik rij altijd met gewone vliegendeken. Als ik maar een klein rondje doe gooi uk het vliegendeken over mijn zadel. Bij een lange buitenrit, gooi ik een dekje op de rug van mijn paard en daar over het vliegendeken en dan het zadel die maak ik dan vast. De buik flap doe uk dan weer over mijn singel. Ik heb er ergens een foto van maar dan zou je even in mijn berichten moeten kijken.
Die had ik nog niet zo bedacht, kan ik eens proberen. Mijn pony word bijna opgevreten.
Het dekje ligt dan dus alleen bij de singel vast?
. Bij hem zitten ze vooral op zijn billen en net voor mijn zadel (op de schouder dus), op de buik of nek nooit.
. Zelf nog geen uitrijdeken voor vliegen zie het nog of ik er nood aan heb (tot nu toe niet met dat er geen reactie komt bij paard lief) maar ga wel alvast dit topic volgen.
love_Soraya schreef:mijn zus heeft de amigo uitrij vliegendeken en is daar echt heel tevreden over, zelf heb ik de harry horse uitrijdeken, ook wel een fijne deken vind ik zelf voor een leuk prijsje