Ervaring sluiting halsdeken van vliegendeken HH?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Ninette

Ervaring sluiting halsdeken van vliegendeken HH?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-13 09:53

Ik heb voor 1 van mijn paarden afgelopen week de vliegendeken van Harrys Horse met luxe hals gekocht:
http://www.harryshorse.com/nl/catalogus ... .32200005/

Nu het volgende probleem:
Ik krijg de sluitingen van de halsstuk niet vast!! Toen ik hem om deed heb ik ze op de een of andere manier wel los gekregen maar bij sluiten passen de lipjes er niet meer doorheen! Hoe ik het ook probeer door de klitteband lijkt hij niet meer te passen. Het is net zeg maar of hij al door de riem was en dan pas het klitteband erop is gemaakt....ofzo.....of ik doe iets niet goed. Ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel...ik zal later even fotos maken voor de duidelijkheid. Misschien een fabrieksfoutje..misschien een foutje van mij....misschien dat iemand dit al eerder is tegengekomen bij deze deken? Ik hoor het graag! Ik zou hem graag vandaag om willen doen en anders moet ik morgen/overmorgen terug naar de winkel voor een oplossing....

aisie

Re: Ervaring sluiting halsdeken van vliegendeken HH?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 09:58

Ik heb deze deken ook maar heb er totaal geen problemen mee. Denk dat het een fabrieksfoutje is ja. Zou er even mee terug gaan als ik jou was en een andere vragen en in de winkel gelijk even testen of die wel goed is.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 05:42

Kun je misschien even een foto maken?

Ninette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-13 11:33

MissBambi schreef:
Kun je misschien even een foto maken?

hoi heb wat fotos gemaakt ik zet ze er vanavond even op moet nu zo werken hoop dat ze duidelijk zijn....heb ook nog geen tijd gehad om terug te gaan naar de winkel iets wat ik deze week nog wel doe.....

Ninette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-13 19:44

Ik hoop dat de fotos een beetje duidelijk zijn het gaat er dus om dat het niet door het gespje past!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ninette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-13 20:26

Fout is gevonden! Het ruwe gedeelte van het klittenband had vast moeten zitten en het zachte gedeelte door het gespje....bij deze is het dus net andersom het zachte gedeelte zit vast en het ruwe gedeelte past dus niet door het gespje! Wel een beetje een slordig foutje maar makkelijk te verhelpen want toevallig ken ik iemand die heel handig is met een naaimachine...Morgen kan ze dus eindelijk haar nieuwe deken om!