[WN] lange chaps te krap

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

witteRaaf

lange chaps te krap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-13 15:24

Hoi,

Via internet heb ik lange chaps overgekocht van iemand. Ik vind ze prachtig, helaas is mijn kont/bovenbil toch net iets te dik om ze toe te krijgen :).
Bij verkoop had ik maten gevraagd maar we hadden blijkbaar een ander punt van meting van het bovenbeen. Ik krijg de chaps dus niet toe bovenaan -O- . Vanaf dat punt om ze te sluiten, net onder m'n kont krijg ik ze wel makkelijk om mijn been/knie/onderbeen (met mijn hand toe gehouden).
Iemand een idee of ik hier een mouw kan aanpassen om ze wat groter te maken op dat punt?

Verkopen is echt zonde, ik vind ze super mooi <3

Stippie

Re: lange chaps te krap

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 18:57

Ik had dit ook bij mijn chaps. Ik heb er een stuk elastiek tussen laten zetten onder de franje. Daardoor valt het niet zo op. Bij mij is het elastiek wel donkerder dan de chaps maar ik had gekozen voor een glitter elastiek in de zelfde kleur als mijn showblanket waardoor het toch matcht.
Helaas heb ik nu een nieuw paard waarbij mijn (lichte) chaps niet mooi staan, dus moet weer opzoek naar andere. Maar ik gok dat ik weer het zelfde laat doen dan, dat elastiek zit wel erg lekker.