Zoals sommigen misschien wel hebben gelezen wilde ik erg graag de Rossner Lak gaan halen, maar mijn keuze is net toch echt gevallen bij de Rossner Versailles Jubileum. Ik vind hem enorm gaaf, en ik zou graag jullie ervaringen en meningen horen. En hebben jullie misschien een foto van dit hoofdstel? Hij is niet op vooraad en zou hem moeten reserveren. Raden jullie dit hoofdstel aan?
Ik hoop op reactie, zodat ik hem misschien kan gaan reserveren.
Ik volg deze even, vind het een erg mooi hoofdstel. Ben erg benieuwd naar ervaringen over de kwaliteit e.d.
wwillemijn
Geplaatst: 19-07-13 15:51
Heb hem nu 2 weken. Mooi hoofdstel. Mooie kwaliteit, zacht onderlegd. Elke week invetten voorlopig en sowieso elke keer na gebruik schoonmaken met lederzeep.
Wwillemijn, bedankt voor je reactie! Heb je ook een foto om een paard? Ik denk wel dat ik hem ga bestellen, ik kan hem 20 aug pas halen maar het wachten word beloond met een prachtig hoofdstel..
TamaraFloor, dankjewel voor je reactie! zou je een duidelijke foto kunnen maken als hij is gepast? ( kan hem 20 aug pas halen als ik hem bestel )..
wendyke
Geplaatst: 19-07-13 20:49
ik wilde die ook maar duurde me te lang voordat die leverbaar was dus heb nu de rossner lak gekocht Fijn hoofdstel zacht leer , fijne kwaliteit. Van de week heb ik een betere foto heb zondag fotoshoot
Deveneyyy
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-13 21:46
Wendyke, dankjewel! Ik snap dat het je te lang duurde, daar twijfel ik ook aan! ik denk namelijk dat ik mijn paard eerder dan 20 aug heb.. De blauwe vond ik wel erg leuk, zal die staan bij een vos?
De Rossner Croco vind ik ook erg mooi
TamaraFloor
Geplaatst: 19-07-13 21:58
Ja hoor dat wil ik wel. Al weet ik niet hoe dat zou moeten. maar zondag kan ik hem pas passen morgen gaat me verzorgster heen.
Deveneyyy
Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-13 00:00
TamaraFloor oke is goed, Dankjewel!! Ik ga proberen om rond 1 augustus "mijn" paard op te halen ivm stalling, mocht alles doorgaan.
Dan de vraag of ik 20 dagen zonder een hoofdstel kan doen, anders koop ik de Rossner Lak.
Weet 1 van jullie dat als ik 2 producten bij de Divoza bestel en 1 nog niet leverbaar is, of ik dan 2 keer heen moet of in 1x?
Nouvel
Geplaatst: 20-07-13 09:52
ik volg even...
hoe lang is de frontriem, valt die een beetje ruim voor een full?
Ik heb de Rosnner lak neusriem besteld en laat een fronriem (gesplitst 3 ) maken, want om mijn hele kieffer hoofdstel nu weg te doen vind ik ook zonde....
Hij staat heel mooi! Kan alleen geen foto uploaden met me telefoon. Hij valt wat ruim maar is echt super kwaliteit!
Deveneyyy
Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-13 16:34
TamaraFloor schreef:
Hij staat heel mooi! Kan alleen geen foto uploaden met me telefoon. Hij valt wat ruim maar is echt super kwaliteit!
Zou je hem kunnen mailen anders?
Fijn om te horen!
Balou_k
Geplaatst: 22-07-13 22:47
Ik heb hem vanmiddag besteld, verwachte lever datum is echter pas 20 augustus, ach ik heb hem de aankomende anderhalf jaar toch nog niet nodig aangezien pony nog maar anderhalf is haha.. Maar vond hem te mooi om niet te kopen.. Zeker met mijn verjaardagsbon er bij had ik hem voor €45 incl. verzenden!!
En ondertussen kan die over een jaartje er wel mee op de foto natuurlijk!
Ja zou kunnen als dat met me telefoon gaat. Anders appen? Stuur me ff PB met je nummer anders gebruik ik hem alleen daar voor hoor En inderdaad voor dat geld kon ik hem ook niet laten liggen! Heel goed hoofdstel voor goede prijs!