Wie kent deze aluminium korfbeugels?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Wie kent deze aluminium korfbeugels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 10:15

Ik was al een tijdje opzoek naar beugels met korf, en deze lijken me echt ideaal. Licht van gewicht (aluminium), de haak voor de beugelriem er haaks op, met korf en geen 200 euro :+

Vraag is alleen, waar kan ik ze kopen. Ik heb ze gevonden op een spaanse website (https://www.airesclasicos.com), maar daar kan ik bij betalingsopties niet meer kiezen voor Engels, en ik spreek geen Spaans. Verzendkosten naar het buitenland zijn ook niet aangegeven. Ik vertrouw het dus niet helemaal.
Op de foto zie je bitbank op de beugels staan, die website is volgens mij http://www.bitbankpk.com, maar die staat vol spelfouten, lijkt sinds 2009 niet in gebruik en loopt steeds vast :Y)
Iemand een idee waar ze deze beugels nog meer zouden kunnen hebben?

Afbeelding

pmarena

Re: Wie kent deze aluminium korfbeugels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 11:37

Hee, dat is bizar!!

Ik heb me rot gezocht naar deze beugels, ik heb namelijk zelf een paar in gebruik en we zijn met Barefoot bezig om iets soortgelijks aan de productie toe te voegen :)

Ik vind ze heel erg fijn +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 12:21

Weet jij nog waar je die van jou vandaan hebt? Want ze lijken mij dus ook helemaal super, maar ik kan ze dus alleen maar op die onbetrouwbare sites vinden -O-

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:07

Ik kan ze jammer genoeg zelf ook nergens vinden, maar ik PB je even :)

pvdbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:11

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:38

Die korven heb je overal, het gaat juist (denk ik) om het brede voetbed i.c.m. de gedraaide ophanging :)

pvdbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:51

Die korven zijn ook breed alleen heb je inderdaad niet die gedraaide ophanging maar ik las ergens dat men die had gecombineerd met die beugels met een draai erin en dat het dan op hetzelfde neerkomt.
Dat zou dan misschien een idee kunnen zijn.

pvdbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:58

Ik heb trouwens even gekeken (lees/schrijf namelijk wel spaans) en het is niet moeilijk ze te bestellen.
Je moet m in de winkelmand doen, dan klikken op het winkelmandje, dan NUOVO(A) aanvinken,
dat is nieuwe klant, vervolgens Usario = gebruikersnaam, contrasena = wachtwoord, confirmar contrasena = wachtwoord bevestigen, email = email adres en confirmar email is bevestig email adres.
en dan ga je over tot betaling denk ik want ik heb me niet aangemeld natuurlijk.
De verzendkosten staan alleen vermeldt voor Spanje, Portugal en de spaanse eilanden maar ze versturen wel degelijk naar het buitenland ook, alleen dat gaat per gewicht.
Dus neem aan dat je dat bedrag krijgt te zien als je invult waar het heen moet. Kan nooit heel duur zijn want ze zullen niet veel wegen.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 14:21

Ik heb ook even gekeken, aangezien ik ook nog zoiets zoek. Ik kan wel gewoon de betalingsgegevens in het Engels krijgen (verzendkosten zijn overigens 16,34). Bestelling kan gewoon via PayPal worden betaald, en PayPal betaald je geld terug wanneer het product niet geleverd wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 14:33

Bedankt voor de reacties allemaal :)

@PvdBosch: Het gaat me inderdaad om de combi van breed voetbed én gedraaide ophanging én licht gewicht én korf in één beugel.
Die korfjes die je aan gewone (evt lichte en gedraaide) beugels kan maken heeft een smal voetbed, en de rest van de korf ligt iets lager, waardoor je er niet op kan steunen. Prima tussenoplossing, maar beugels zoals deze zouden ideaal zijn, die hebben alles in één :)
@RusselNuwell: Dat klinkt goed. Ik heb inmiddels de klantenservice gemaild, en hoop dat het op die manier toch gaat lukken.
Ik krijg zelf steeds dat als ik in stap 3 van het kassa-proces ben en ik de taal op Engels wil zetten (dat moet ik elke pagina opnieuw doen..?) de site automatisch naar de homepagina springt, en dan kom ik dus niet verder.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 14:50

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 14:53

Als ik daar op klik kom ik op de homepagina

edit: Ik kan me aanmelden, adres invoeren, maar bij 'kies je betaalwijze' loop ik vast en ga ik weer terug naar home.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 14:59

Wat raar :?

Moet ik ze voor je bestellen anders ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 15:02

Toch geluk! Kreeg net een mail van de klantenservice dat er vanochtend een bug was. Heb nog een keer vanaf het begin alles ingevuld, mijn beste spaans er op los gelaten en ik kon ineens tóch met PayPal betalen :D

Toch bedankt voor jullie hulp!

Karma_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 15:46

Ik zag ze vorige week ook nog liggen bij de country mill in nijkerk

Cheminee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 15:49

Ze liggen gewoon bij de ej?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 15:52

Ik zie daar wel ander korfbeugels, maar aluminium en met gedraaide haak toch echt niet hoor :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 12:55

Ze zijn binnen *\o/* Supersnel ook nog, gezien ze uit Spanje komen :)

Beugels zien er keurig uit, de korf is wel rubber en geen leer zoals het op de site leek, maar dat maakt me niet heel veel uit. Voetbed is mooi breed (8 a 10 cm gok ik) en ze zijn niet zwaar. Helemaal blij mee, nu nog een zadel om ze aan te hangen :')

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 22:14

zijn deze beugels inmiddels al op meer plaatsen te vinden??

Floortz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 22:12

Ik vind het mooie beugels maar ze zijn bijna nergens (meer) te koop. Zoekt iemand ze nog? Via bitbank kan ik er wel aan komen. Pm me maar even.

Zapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 10:12

Ik kom ze tegen bij outdoorruitersport.nl.

Mjelle_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 10:40

Ik heb ze gekocht via barefoot. Meende dat ze 39,95 waren.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 13:15

Omdat ik er zelf zo blij mee was hebben we soortgelijke beugels aan het Barefoot-assortiment toegevoegd, die heb ik nu gewoon op voorraad liggen, echt super +:)+

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 13:23

Wat een oud topic al niet voor nieuws kan brengen :P

Ik wil ze ook maar eigenlijk in een kleurtje (blauw) en het liefst voor de barefoot prijs.
Komt Barefoot straks ook met kleurtjes?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 13:24

Die kans schat ik in op minder dan nihil :P

Barefoot is meer van het functionele dan van kleurtjes, we hebben liever meer verschillende fijne artikelen op voorraad dan 1 ding in 20 kleurtjes :P

Als er zowel zwart als bruin is dan is het al mazzel bij veel artikelen :))