Iemand ervaring met Schumacher Tiffany frontriem?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

liefmeisje15

Iemand ervaring met Schumacher Tiffany frontriem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-13 16:01

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 05:24

Geen ervaringen, maar als ik dan naar de Ukie frontriemen kijk en de WW frontriemen, kun je voor deze prijs een stuk of 7 frontriemen laten maken O:) en dan helemaal naar wens. Daar al eens naar gekeken?

Nibbit

Re: Iemand ervaring met Schumacher Tiffany frontriem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 05:29

Wow wat een bedrag inderdaad, ik ben altijd bang dat ik op zoiets eerder uitgekeken raak (voordat het 'afgeschreven' is.
Mijn ervaring met andere frontriemen is dat ze amper slijten ;)

liefmeisje15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-13 20:58

@ MissBambi, ik heb al eerder eens een keer een frontriem besteld bij zo'n soort iets, toen ik hem thuis gestuurd kreeg viel het behoorlijk tegen.

@ Nibbit, een tijd terug heb ik in de winkel één gekocht uit dezelfde prijsklasse als deze, na een aantal dagen vielen de Swarovski steentjes er één voor één uit... Vandaar dat ik nu eerst even uitgebreid onderzoek doe aangezien ik nog wel wat pech heb met frontriemen :Y)

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 21:01

http://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paar ... -swarovski
Zo op het oog lijkt dit dezelfde, alleen dan heeel veel goedkoper! Met een laagje blanke nagellak op de steentjes blijven ze supergoed zitten, heb zo'n zelfde gehad en daar duurde het volgens mij 4 jaar voordat het eerste steentje het begaf (zonder nagellak eroverheen)b

liefmeisje15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-13 12:23

CoronaLime schreef:
http://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paar ... -swarovski
Zo op het oog lijkt dit dezelfde, alleen dan heeel veel goedkoper! Met een laagje blanke nagellak op de steentjes blijven ze supergoed zitten, heb zo'n zelfde gehad en daar duurde het volgens mij 4 jaar voordat het eerste steentje het begaf (zonder nagellak eroverheen)b

Deze ziet er inderdaad vrijwel het zelfde uit, scheelt behoorlijk wat geld alleen lijkt deze meer goudkleurig op te schijnen. Gaat denk ik niet zo mooi lijken want ik heb helemaal niets in het goud. :(

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 13:26

Ik heb een dergelijke frontriem van Schumacher gehad. Namelijk deze:
http://img134.imageshack.us/img134/1150/wowie010rl1.jpg

Ben er heel erg over te spreken! Hij bleef super mooi, steentjes zaten muurvast en glommen als een malle! Ik ben er wel heel zuinig op altijd, maar hoofdstel werd wel elke dag gebruikt. Ik vind het zeker zijn geld waard, en eerlijk gezegd vind ik ze vaak veel mooier afgewerkt dan de goedkopere versies.