Equiwishes touwhalsters

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

xDAINY

Equiwishes touwhalsters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-13 15:09

Hoihoi,
ik heb 23/06 een bestelling gedaan bij Equiwishes voor een sidepull, teugels en neckrope. Heb veel positieve reacties gehoord op deze website, maar vind het zelf een beetje raar gaan op dit moment. Heb contact gehad met de mensen van de website en ze beantwoordde mijn vragen heel goed. Ik heb ze gevraagd wanneer hij op de post zou gaan, dat was dus dinsdag avond. Maar het pakketje is nog steeds niet binnen.
Dus alle gegevens nagekeken, alles goed. Pakketje is er nog steeds niet. Mijn moeder en ik natuurlijk bezorgd of de website wel betrouwbaar is aangezien we er wel even 50 euro aan uit hebben gegeven. Zou zonde zijn als de website niet blijkt te kloppen en mijn verjaardags geld dus weg is.

We kozen express voor Equiwishes want Horsecharms was volgens vele niet goed. En op bokt heb ik veel goeie reacties gehoord over de website dus klopt het dat de bestelde spullen laat bezorgd worden? De status staat namelijk al een hele tijd op verzonden.

-Wist niet zeker of dit hier moest, maar deed een gokje-
Laatst bijgewerkt door xDAINY op 06-07-13 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Equiwishes touwhalsters

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 15:28

Vorige week staakte de post (TNT). Of ze dat nog doen weet ik niet.

Vraag anders de Track en trace code

xDAINY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-13 15:42

Blijkbaar staken ze niet meer want net 3 minuten geleden is het pakketje gebracht en ik moet zeggen, het was het wachten waard !

carleros

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 17:34

@xDAINY: Super dat je het pakketje binnen hebt! Helaas zijn door de stakingen van de post een aantal pakketjes later bezorgd....gelukkig heb je jouw pakketje nu binnen!
Heel veel plezier met het setje!
Groetjes, Team EquiWishes