Vzh dekje HH onder dressuurzadel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Heleennn

Vzh dekje HH onder dressuurzadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 16:32

Hoi,

ik zou graag een dekje kopen van de HH triple collectie. Nu vroeg ik mij af of iemand hier een vzh dekje van onder zijn/haar dressuurzadel heeft liggen en of dat lukt en mooi staat.

Het gaat om deze dekjes: http://www.bol.com/nl/s/dier/zoekresult ... tid=272210

Kan iemand zo snel mogelijk antwoord geven? Heb nog een verjaardagskorting en die is bijna verlopen :)

Fotografie91

Re: Vzh dekje HH onder dressuurzadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 16:41

mag ik vragen waarom je niet gewoon voor de dressuur gaat aangezien ze die volgens mij in alle kleuren nog hebben?

ik heb overigens wel een ander harry horse dekje in VZ onder mijn dressuur zadel en dat past gewoon :)

Jamiee__xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 16:44

Vraag me inderdaad ook af waarom je niet gewoon dressuur koopt.
Ligt vaak gewoon aan het model van je dekje. Ik heb ook best wel vaak (ook Harry's Horse) veelzijdigheidsdekjes onder mijn dressuurzadel liggen en past gewoon. Maar sommige passen ook weer niet.

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 16:47

Ik heb 1x een VHZ dekje onder een dressuurzadel gehad, dat paste wel, maar het is echt gruwelijk lelijk. :=

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 16:49

__denise schreef:
Ik heb 1x een VHZ dekje onder een dressuurzadel gehad, dat paste wel, maar het is echt gruwelijk lelijk. :=

Hier hetzelfde. :j

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 16:49

Fotografie91 schreef:
mag ik vragen waarom je niet gewoon voor de dressuur gaat aangezien ze die volgens mij in alle kleuren nog hebben?

ik heb overigens wel een ander harry horse dekje in VZ onder mijn dressuur zadel en dat past gewoon :)

Omdat ik ook een vzh zadel heb en ik liefst een dekje koop dat onder beide kan :)

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 16:50

Dan zou ik kiezen voor een dressuur. Dressuurdek onder VHZ zadel zit er veel beter uit.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 16:51

Kan best of je het mooi vind dat is verschillend. Persoonlijk vind ik niet echt heel storend.
Zo ziet het er bij die van mij uit:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Tigra_ op 04-07-13 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Shirrlfl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 16:53

Dan zou ik idd andersom kiezen! Vzh past niet altijd onder dressuur.. Een dressuur dekje past wel onder een vzh

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 16:55

Dacht dat dat er net vreemd uitziet :')

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 17:03

Wat is dit voor "hokjes" gedenk?

Hoezo zou een VZH dek niet onder een dressuurzadel kunnen?

Ik kan me eerder voorstellen dat een op een dressuurzasel (dus naar beneden toegesneden) dek minder goed onder een VZH zadel past.

Na jaren VZH zadel en bijbehorende dekjes heb ik me een dressuurzadel aangeschaft.
Het is natuurlijk niet zo, dat die daar "opeens" niet onder passen.

Voor het "passen" of "the look" slaat het ook nergens op, hooguit zitten de banden waar je zo'n singel doorheen moet halen wat meer naar voren of achter, maar kom op zeg.... bij Anky Dekjes gaat dat ook niet op.

Niet zo moeilijk doen. Gewoopn kopen wat je mooi vindt, of wil men serieus beweren dat als je een ander zadeltype koopt al je voorgaande dekken in de asbak kan gooien? Vanwege "past niet meer"?

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 17:05

Heleennn schreef:
Dacht dat dat er net vreemd uitziet :')

Is ook zo vind dressuur dekjes niet fijn liggen onder een VZH zadel. Mooi maakt me niet zo uit maar ligt gewoon niet zo fijn.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 17:05

Beide vind ik er niet lelijk uitzien, ik zou eerder voor dressuur dekje onder vzh zadel kiezen
maar andersom kan ook gerust.

Hier zie je, ik heb onder mijn dressuurzadel een wit vzh dekje gebruikt, andere was ik kwijt :') (inmiddels gevonden)
Afbeelding

Livivi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 11:14

Ik zou gewoon een vzh kopen dan. Vind een vzh dekje onder een dressuurzadel er minder lelijk uit zien dan een dressuurdekje onder een vzh zadel, dat vind ik echt geen gezicht namelijk. Ik doe ook wel eens een vzh dekje onder mijn dressuurzadel en dat vind ik er echt niet heel lelijk uit zien hoor.