Het drama dat leren rijlaarzen kopen heet

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Babbelaar20

Het drama dat leren rijlaarzen kopen heet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 14:00

hoihoi,

Ik ben nu al een aantal weken opzoek naar leren laarzen van een goeie kwaliteit en niet al te duur. Ik heb ze waarschijnlijk heel erg veel aan dus het zou fijn zijn als ze lang meegaan. Ik kon wel gave laarzen vinden maar die waren allemaal of te wijd of te hoog, ik heb namelijk enorm lastige kuiten. Tot nu toe heb ik geen enkele passende laars kunnen vinden die goed zat (niet dat de hele dure laarzen mij wel paste). Ik heb nodig: 30cm wijd, 40 cm hoog en voetmaat 36/37. Eventueel zijn chaps ook een optie maar dan alleen in het donkerbruin, heb namelijk niet al te lang geleden nieuwe jodhurps gekocht. Zijn echt al bij heel veel zaken geweest maar niemand had wat. Weet iemand hier misschien een zaak/merk waar ze laarzen verkopen in zulke maten?

Alvast bedankt!

lywngeval

Re: Het drama dat leren rijlaarzen kopen heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 14:03

Hooi!
Wat is ongeveer het bedrag wat je er maximaal aan wilt besteden?
Je kan ook bij Lipica laarzen op maat laten maken voor een leuke prijs!
Ik heb zelf ook een lastige maat.

xChiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 14:05

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 14:06

Laarzen van Umbria! :D

Babbelaar20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 14:17

@lywngeval ik ga niet op bokt gooien wat we precies willen besteden aan laarzen aangezien ik ze van mijn ouders mag uitzoeken voor een bepaald bedrag denk ik niet dat ze dat waarderen :) maar dankje! ik zal is kijken.

@xchiva die laarzen heb ik aangehad in de winkel maar een vriendin van mij had ze al kapot getrokken in de winkel en qua kwaliteit vond ik ze er ook niet zo heel goed uitzien en op bokt staan er heel veel negatieve ervaringen over.

@xmercury, dankje! heb ze meteen even opgezocht en ze zien er wel goed uit maar volgens mij zijn die laarzen te hoog, 45 cm dacht ik zo snel te zien.

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 14:19

Graag gedaan. Oh echt? Ik ben zelf ook maar 1.61 en heb echt hele korte benen. Bij mij passen ze wel :) Maar laarzen moet je eigenlijk ook iets te hoog kopen.. Dacht ik :)

Babbelaar20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 14:29

ja klopt dat is waar, zat die van lipica te kijken en die zijn ook wel heel erg mooi! heeft iemand enig idee wat de kwaliteit van deze laarzen is?

gretoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 15:20

ik heb lipica's, ik ben er erg blij mee.
Ik rij er bijna alleen maar wedstrijden mee en mn lessen thuis,
dus of ze kwalitatief lang mee gaan weet ik niet....

maar mn nieuwe laarzen voor thuis worden ook lipica's.
Goede service en ze zitten eigenlijk gelijk lekker!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 15:23

TS, er bestaat geen laarzendramaellende. De enige ellende die jij drama kan noemen is je budget.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 15:25

Wij hebben echt heel veel laarzen in die maten combinatie. Bijna elk merk die we verkopen heeft ze wel.
Heb ze trouwens ook nog in de aanbieding voor € 99,95

lywngeval

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 15:32

Lipica laarzen hebben niet allemaal dezelfde kwaliteit en het is maar net hoe je de laarzen wil gebruiken ;). Elke dag rijden of alleen lessen en wedstrijden. Je zou denk zelf even langs moeten gaan om zelf te kunnen oordelen over de laarzen.

bbrritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 15:34

lipica's gaan lang mee heb mij laarzen van lipica nu al 6 jaar ofzo en zijn nog steeds goed alleen me zool is nu wel versleten maar denk dat wel logies is ! heb wel pas nieuwe besteld weer bij lipica, maar me oude blijf ik gewoon mee rijden en me nieuwe zijn voor me wedstrijden

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 15:37

Ik ben zelf groot fan van Derby. Ja je betaald ervoor maar dan heb je ook superkwaliteit leer en je kan ze helemaal op maat laten maken.

Babbelaar20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 17:05

ik denk dat we voor Lipica's gaan ben er helemaal gek van :j (tenminste wat ik op de site kan zien en de velen mogelijkheden) Denk dat we binnenkort even langsgaan bij de vestiging zelf (wel een uur en 3 kwartier rijden). Zal zo nog even kijken naar de derby laarzen. We hebben nou niet bepaald een heel laag bedrag maar in ieder geval niet hoger dan de 250. Bedankt voor alle reacties! Dacht echt dat er niks van goeie kwaliteit te vinden was voor mijn kuiten en deze prijs.

@eenitraM, wij dachten van wel aangezien we alle zaken hier in de omgeving zijn af geweest. Maar ik denk verder niet dat jou opmerking wat toevoegt aan dit topic :)