Hoe transportbeschermers omdoen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Hemasa

Hoe transportbeschermers omdoen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 22:09

Ik voel me nu echt een beetje stom, want ik kon geen topic vinden over het omdoen van transportbeschermers terwijl die er ongetwijfeld zal zijn. :o

Maar goed, ff ontopic; ik heb mijn transportbeschermers al eerder gebruikt, maar ben stiekem vergeten hoe. :+ Dus kan iemand mij ff uitleg geven over hoe ze om moeten? Gewoon of er nog verschil zit in de achter- en voorbeschermers en of het klittenband naar achteren moet ofzo.

Bienotje

Re: Hoe transportbeschermers omdoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:36

Wat voor heb je? Over het algemeen zijn ze achter hoger, maar stiekem verschilt het toch wel weer per set en alles.

In ieder geval die je de klittebandjes aan de buitenkant vast en zorg je dat deze naar achteren wijzen. :)

Hemasa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-13 21:41

Bienotje schreef:
Wat voor heb je? Over het algemeen zijn ze achter hoger, maar stiekem verschilt het toch wel weer per set en alles.

In ieder geval die je de klittebandjes aan de buitenkant vast en zorg je dat deze naar achteren wijzen. :)

Oké bedankt! Deze heb ik, dus volgens mij zit er geen verschil in de voor- en achterkant?

Afbeelding

xMercury

Re: Hoe transportbeschermers omdoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 07:13

Als ze precies hetzelfde zijn, zit er geen verschil in :)