Ervaringen bodyprotector verschillende merken

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lisamartine

Ervaringen bodyprotector verschillende merken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-13 22:21

Hallo allemaal,

Ik wil graag een BP aanschaffen en ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Als je regeert zou je dan willen vermelden welk merk BP jij hebt/hebt gehad en wat je ervaring hiermee is (positief of negatief), waar je de BP gekocht hebt en evt. wat je er voor betaald hebt.
Mocht iemand informatie hebben waar ik testresultaten van verschillende bodyprotectors kan vinden hoor ik dit ook graag! :)

Heb net al even andere topics doorzocht maar kan toch nog niet echt vinden wat ik zoek.
Het is dus niet mijn doel een discussie te starten over wel of niet rijden met BP want hier is al een topic over.

*volgens mij staat dit verkeerd :+

kiki1976

Re: Ervaringen bodyprotector verschillende merken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 08:19

Een bodyprotector is heel persoonlijk, het merk en type verschilt echt van persoon tot persoon.
Ik raad je dan ook aan om verschillende te passen en ermee op een zadel te gaan zitten.

Zelf heb ik (en die bekende van mij ook) een BP van Pfiff met flexiblocks en die bevalt ons prima.
Door de flexiblocks gaat de BP naar je lichaam staan en heb er weinig hinder van met het rijden.
http://www.daisypaardenshop.nl/a-256999 ... lt-101154/

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 08:24

Ik rij met een usg flexi bag bp, en dat bevalt me echt heel goed. Hij vormt goed mee met mijn lijf, en ik heb er geen last van tijdens het rijden.

Gekocht bij Divoza. Daar verschillende gepast, en van deze had ik het minste last. Ook met de bp in een zadel met een diepe zit gaan zitten, en ook toen geen last, maar wel voldoende bescherming.

http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... ector.html

Mijati

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 08:46

http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... ector.html Ik heb deze. De eerste twee-drie keer rijden zat hij wat stug, nu draag ik hem als ruim drie maanden en laatst had ik hem even niet aan, omdat ik onverwacht even een stukje ging stappen. Voelde gewoon kaal. Toch merk ik tijdens het rijden amper dat ik hem aan heb, hij zit lekker. Alleen als ik onderuit gezakt zit, komt de achterkant tegen het zadel, als ik goed zit nergens last van.
Ik zou ook aanraden om een bp in de winkel te kopen, zodat je goed voelt welke voor jou goed is, niet te lang van achter.
Ik draag een bp, omdat ik last van flauwtes heb. Pony is super lief en luistert uitstekend, zelf zit ik stevig in het zadel. Maar tijdens een flauwte kunnen er onverwachte dingen gebeuren, dan is een stukje extra bescherming handig.

Lisamartine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 08:59

goedemorgen allemaal :D

Ik was inderdaad al wel van plan om te gaan passen in de winkel. Maar ben toch ook wel benieuwd naar ervaringen van anderen omdat meestal toch niet elk merk in 1 winkel verkocht wordt. Ga in ieder geval even passen bij de Divoza. :j

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 09:45

Ik heb een donkerblauwe Sir Lancelot. Ook met blokjes en goed te verstellen. Kost €84,95

Ik heb via de mail mijn maten doorgegeven en toen werd mij de maat aangeraden. Ik heb de kindermaat XL omdat ik klein ben maar wel een voorgevel heb. Als hij niet paste of lekker zat mocht ik hem kosteloos terugsturen. Ik ben erg tevreden met de bp en de service!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 12:57