Ervaringen Hulsebos Ultimate 2?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

swaatje

Ervaringen Hulsebos Ultimate 2?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-13 22:04

Hey hallo,

Helaas moet ik mijn ouwe trouwe KN Symphonie zadeltje wegdoen aangezien mijn paard er te breed voor is geworden... ;(
Vind het een kriem om een ander fijn zadel te vinden aangezien van de KN zadels de meeste tweedehandsjes ook een mk2 maat zijn ( en die paar die wel breder zijn zijn heeel duur..haha..).

Nu kan ik voor een hele mooie prijs een Hulsebos Ultimate 2 overkopen van iemand hier uit de buurt ( ik kan dus ook passen gelukkig!).
Maar ik heb helemaal geen ervaringen met dit merk... Ken zelf ook niemand die een dergelijk zadel heeft dus... wend ik mij weer eens tot de bokkers... :D

- Wie heeft ervaring met het merk Hulsebos en kan me wat vertellen over het leer, duurzaamheid, verzorging, etc.
- En wie heeft ervaring met de Ultimate 2 en kan me misschien wat vertellen over de zit en de voors en tegens van dit zadel...

Ben benieuwd! :)

Sanne__x

Re: Ervaringen Hulsebos Ultimate 2?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 22:08

Ik heb een hulsebos wb3 super makkelijk in onderhoud , mooi soepel leer en zit als een zeteltje

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 10:33

Hulsebos zadels zijn fijne zadels. Soepel leer, zachte zit, en ze blijven ook lang mooi.
Wel even goed checken of de boom niet scheef is, hier staan de zadels wel wat om bekend.
Heeft het zadel die jij op het oog hebt lange of korte kniewrongen?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 10:36

Ik heb een WB2 en een WB3 gehad. Bij het eerste zadel niets dan lof, maar toen de zaak is overgenomen door zijn zoon was ik een stuk minder tevreden met het aanpassen, het zadel an sich en de service nadien.

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 10:44