Als eerste het bekendste zinnetje op bokt: sorry, ik weet niet of het hier goed staat, zo niet, zou een modje dan zo lief willen zijn het op de goede plek te zetten?
Dan het tweede bekende zinnetje: ik weet niet of hier al (veel) topics over zijn. Zo ja, excuses daarvoor.
Nou. Here's the case: ik heb een (dikke) shetlandpony. En met die shetlandpony ga ik wel eens uit wandelen. Nu sta ik zo gestald dat ik in drie kwartier naar het bos zou kunnen wandelen, wat natuurlijk heel erg leuk is.
Dan nu het probleem: ik zou graag eens naar het bos willen wandelen, een boswanding willen maken, een picknick willen doen, dan weer door het bos terug en daarna drie kwartier terug naar stal. Reken maar uit hoelang we dan sjouwen, daar kan ik best een middagje voor uittrekken.
We kunnen natuurlijk zelf een rugtasje opbinden met eten en drinken en dergelijke (camera móét natuurlijk mee) dus puntje bij paaltje zullen we best wel wat mee moeten nemen. Al helemaal als mijn nichtjes en vriend mee gaan. Dús kreeg ik het geniale idee *pling!!* om, jawel, te kijken voor een 'rugzak' voor mijn shet. Ik heb geen zadeltje voor hem, dus zadeltassen zijn absoluut geen optie, een zadeltje gaat er ook niet komen, meneer is al te klein om bereden te worden door een zesjarige. Bestaat er een degelijk iets?
Zou een shet (79cm) de Rugzak voor een hond passen als ik maat L zou kopen?
Ik heb google afgezocht en kom alleen tasjes voor kinderen tegen met een pony erop (:')) dus ik hoop echt dat jullie een goed idee voor mij hebben, mijn zomervakantie komt eraan en ik zou echt graag vaak zover uit wandelen willen met ponylief.
) lijkt me weinig comfortabel.