Zwarte teugels bruin maken?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Jippyhorse

Zwarte teugels bruin maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-13 14:06

Mijn teugels zijn gisteren geknapt, en nu heb ik een mooi nieuw hoofdstel gezien maar die is 2-10 dagen levertijd en ik heb zaterdag wedstrijd.
Ik heb nog wel teugels liggen (springteugels) van mijn oude hoofdstel maar die zijn zwart, en mijn hoofdstel is bruin (wel donkerbruin).
Zou ik deze op een of andere manier bruin kunnen krijgen, in ieder geval op het leren gedeelte vooraan (met schoenpoets oid?)? Of maar gewoon met zwarte teugels en een bruin hoofdstel gaan rijden?
Dat het slecht is voor het leer maakt niet uit want het is toch maar tijdelijk.

Nies_

Re: Zwarte teugels bruin maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 14:11

Ik zou toch even snel nieuwe teugels gaan halen, is sowieso altijd handig om een paar extra te hebben.. Schoenpoets ga je niet zien, of je moet het er zo dik opsmeren dat het afgeeft als een malle. Er bestaat wel leerverf, maar dat duurt ook lang en dan zijn nieuwe teugels nog goedkoper.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 14:13

Zou gewoon voor 1 keer met zwarte teugels rijden aan het bruine hoofdstel.
Doe ik ook wel eens, en je krijgt er geen punt minder om, want hier mogen ze je niet op afrekenen, ook niet bij de verzorging!

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 14:31

Kan je geen teugels lenen van iemand anders? En anders inderdaad gewoon met zwarte teugels rijden.

Jippyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-13 14:33

minouesmee schreef:
Kan je geen teugels lenen van iemand anders? En anders inderdaad gewoon met zwarte teugels rijden.

Ik ken niemand die een hoofdstel in dezelfde kleur als de mijne heeft :') Ik denk dat ik inderdaad maar gewoon met zwarte teugels ga rijden.