Ervaringen met artikelen van Trust?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sharona95

Ervaringen met artikelen van Trust?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 14:47

Ik merk dat Trust nog een redelijk onbekend merk is als ik kijk naar mijn omgeving. Wanneer ik vraag of ze ervaring hebben met de kwaliteit van bijvoorbeeld de bitten van Trust, krijg ik een reactie: 'die ken ik niet.'

Zijn jullie bekend met de artikelen van Trust?
Het leek mij daarom wel leuk om een topic te openen waarin iedereen zijn of haar ervaringen deelt met Trust en daarnaast foto's plaatst van een nieuwe aankoop? Aangezien Trust nu redelijk in the picture is door de sponsoractie!

Dus brand los allemaal!

OdiEtAmo

Re: Ervaringen met artikelen van Trust?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 14:57

Ik heb een bit van het merk trust :)
Bevalt me ontzettend goed, heel tevreden!

lindalieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 15:12

Ik heb er handschoenen van, pasvorm is goed maar gaan niet lang mee. (Paar weken, 2 a 3 paarden per dag). Ik koop ze niet weer.

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 07:41

Even een schopje :)

Ik ben ook heel erg benieuwd naar de bitten van Trust. Wie kan me er meer over vertellen?

Mijn paard schuimt slecht (vrijwel niet) en kauwt totaal niet op het bit, dus ik ben aan het kijken naar een ander bit. Zou een ander materiaal kunnen helpen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 07:42

Ik heb ook een bit van Trust, de anatomisch gevormde ongebroken trens. Bevalt prima :j
Vind het heel fijn dat je bij bijna al hun bitten kan kiezen uit twee diktes. Qua schuimen merk ik niet zoveel verschil, mijn pony schuimt eigenlijk op elk bit wel :)

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 10:17

Blijheid schreef:
Ik heb ook een bit van Trust, de anatomisch gevormde ongebroken trens. Bevalt prima :j
Vind het heel fijn dat je bij bijna al hun bitten kan kiezen uit twee diktes. Qua schuimen merk ik niet zoveel verschil, mijn pony schuimt eigenlijk op elk bit wel :)

Waarom heb je een Anatomische gevormde ongebroken trens? :) En welke dikte heb jij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 11:29

xMercury schreef:
Blijheid schreef:

Waarom heb je een Anatomische gevormde ongebroken trens? :) En welke dikte heb jij?

Ik had al een gewone ongebroken trens waar mijn pony best fijn op liep, maar hij heeft een vrij dikke tong en ik vond het bit net wat aan de dikke kant. Daarom heb ik toen gekozen voor deze van Trust, wat meer tongvrijheid en een dunner mondstuk. Ik heb de dunne variant, 12 mm is dat geloof ik, gekozen :)

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 22:24

Oke dankjewel :) Ik zit zo te twijfelen of ik er eentje zal bestellen of niet.. Vind het zo moeilijk