Gezocht XFull lak hoofdstel zwart

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

FleurHunter

Gezocht XFull lak hoofdstel zwart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-13 11:33

Hallo,

Ik ben al een poosje opzoek naar een wit onderlegd lak hoofdstel zwart maat XFull.

MIjn paard heeft op zich een normaal hoofd, alleen de keelriem past bij Full vaak net dicht. Dus ik ben opzoek naar een hoofdstel waar een langere keelriem aan zit.

Iemand een idee waar je deze kunt kopen?

Groetjes Fleur
Laatst bijgewerkt door FleurHunter op 25-06-13 11:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 11:38

FleurHunter

Re: Gezocht XFull lak hoofdstel zwart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-13 11:35

Niemand een idee?

runnerfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 10:23

Je zou de BR Kingston kunnen proberen. Die is er in lak en wit onderlegd. De keelriem is aan beide kanten van het hoofdstel te verstellen waardoor je daar extra veel ruimte kunt creëren.

nikkie722

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:32

runnerfan schreef:
Je zou de BR Kingston kunnen proberen. Die is er in lak en wit onderlegd. De keelriem is aan beide kanten van het hoofdstel te verstellen waardoor je daar extra veel ruimte kunt creëren.

dat gaat helaas niet passen, die valt erg klein, heb er 1 voor mijn fjord. en die past mijn tank voor geen meter. helaas, is wel een erg mooi hoofdstel, de hoofdstellen van Kieffer vallen wel groot,
bij Ooteman hebben ze wel lak hoofdstellen in de maat extra full, maar of de kwaliteit van die hoofdstellen goed is weet ik niet zijn wel aardig aan de prijs. het hoofdstel wat ik had besteld in extra full lak (wat jij zoekt) was niet meer leverbaar.

veerle92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:36

hypofocus als ik het zo goed schrijf..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 08:42

Ik denk dat je ruitersportzaak hippofocus bedoelde.
Niet super handig dat die vrijwel dezelfde naam hebben als ik met hypofocus fotografie ;-)
Geeft wel vaker verwarring...

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 08:46

Op marktplaats staan ze te koop voor € 85,-. Ik heb die in het zwart gepast bij mijn paard en dat paste. Ze is 1.80 met groot hoofd. Dat is de rondgenaaide.

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 09:02

nikkie722 schreef:
runnerfan schreef:

dat gaat helaas niet passen, die valt erg klein, heb er 1 voor mijn fjord. en die past mijn tank voor geen meter. helaas, is wel een erg mooi hoofdstel, de hoofdstellen van Kieffer vallen wel groot,
bij Ooteman hebben ze wel lak hoofdstellen in de maat extra full, maar of de kwaliteit van die hoofdstellen goed is weet ik niet zijn wel aardig aan de prijs. het hoofdstel wat ik had besteld in extra full lak (wat jij zoekt) was niet meer leverbaar.

Ik heb precies hetzelfde probleem, ik heb het type tankertinker!!! Hij is niet heel erg groot (1.58m) maar een giga kop! De BR Kingston maat full valt redelijk klein want die heb ik voor mijn andere tinker en hem past normaal makkelijk een full, maar de BR past maar net...... Bij Keltic paste de Kieffer Xfull perfect maar die hoofdstellen zijn erg aan de prijs. Ik heb nu van Horze een mooi lakhoofdstel gevonden met een zeer mooi BlingBling frontriem voor maar 60 euro excl. verzendkosten! Dit hoofdstel moest wel besteld worden dus dat duurt nog eventjes maar na een zoektocht van maanden heb ik dan eindelijk een lakhoofdstel gevonden.

http://www.stalveldhoeve.nl/36506348/ca ... uitersport

-> Ik zie het hoofdstel niet op hun webshop staan, ik was toevallig daar en zag het hangen en heb het gelijk besteld......Misschien zou je even kunnen mailen/bellen?

nikkie722

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 09:37

allienda: ik heb mijn hoofdstel extra full van Kieffer uit Duitsland bij loesdau gekocht, was daar E122.-
helaas voor mijn paard geen extra full lak, maar deze staat m ook erg mooi en Kieffer heeft super kwaliteit hoofdstellen, leer is boterzacht!

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 09:42

Ik heb toevallig dat lakhoofdstel van Kieffer van een stalgenoot gepast, zij had in Belgie met korting van 20% 160 euro betaald. Ik zocht alleen een hoofdstel voor wedstrijden, en dan voor een keertje per 6 weken zo'n duur hoofdstel vond ik een beetje te :-)