Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Citaat:Ik heb al ongeveer 7 jaar een massimo trail. Nooit problemen mee gehad, soepel leer maar ik onderhoud het wel goed. Het zadel is in 7 jaar 2 keer opgevuld. In het begin kraakte het heel erg en had blauwe blekken op mijn benen. Daar moet je even doorheen. Wat denk ik wel zo is bij het Trail zadel is dat je een goede zit moet hebben van jezelf. Ik rij er al 7 jaar op en zit netjes rechtop, maar mensen die er op zitten en het niet gewend zijn raken snel(ler) uit balans.
Ik vind het wel een aanrader
Heb na een lange rit nog nooit zere billen gehad hahaha!
Anoniem schreef:Ik vond het echt vreselijk zitten.
Doe mij maar de dressuurversie.
en voor de duidelijkheid,ik heb een prima onafhankelijke zit.
maar dit zadel zette me in stoelzit.
Heb op dat zadel hetzelfde probleem als Gilbey, ook te breed en ik kom ook niet uit met m'n knieën bij de wrongen als ik wil springen.... Ragdollcat schreef:Anoniem schreef:Ik vond het echt vreselijk zitten.
Doe mij maar de dressuurversie.
en voor de duidelijkheid,ik heb een prima onafhankelijke zit.
maar dit zadel zette me in stoelzit.
Dat is vreemd, want het is gewoon een dressuurmodel. Het ligt echt aan jouw zit en houding.
Dan ben je vrees ik, toch te afhankelijk geworden door een dressuurzadel dat jou dwingt zo te zitten, zonder dat je een goede zit hebt van jezelf.
Bokken of wat dan ook, ik kan er goed mee uitzitten, ik zit er niet losser op of wat dan ook, het is een goed en fijn zadel.