Halster.....Halster?? Waar issie nou?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

maralyn

Halster.....Halster?? Waar issie nou?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 14:22

Jah, hoe hij het voor elkaar krijgt? I dont know.
Ik had een halster. Met ogen gericht op het woord HAD.

Hij sloopt m niet. Nee, maar hij krijgt m er af. En nu issie weg.
Heb in de stal gekeken, en het land waarin hij staat, en zal ook ff aan de stal eigenaar vragen of hij mijn halster weg heeft zien lopen.
Mijn pony zal vast wel zon rot beest zijn, dat het halster niet meer om wil blijven.

Nee grapje.

Schuren, ja, dat doet hij. Nu had ik al een halster die je kunt schuiven. Dus niet met een riem gesp.
Elke keer als ik kwam was hij losser. Of door het schuren, of dat mensen hem losser hebben gedaan (kan ook natuurlijk, i dont know, want ik zie het niet. Maar hij is losser) Ik netjes elke keer weer strakker gedaan. Zodat hij wel kan eten, maar niet af kan gooien.

Dacht ik........

Drukke week achter de rug. Dus heb ik daar niet echt op gelet. Maar vandaag kwam ik, kwam hij aandraven....
Jongen, wat heb jij uitgespookt, waar is je halster?

Hij heeft ook schuurplekken op zijn borst en hoofd, dus ik weet het voor 95% zeker, dat het van schuren komt.
Maar wat kan ik er aan doen??

Eerder had ik een Pony maat met gesp (zo'n broekriemdingetje, geen idee hoe het heet) Omdat die niet om zijn kaak kon, deed ik daar een elastiek aan zodat het wel mee bewoog. Deze kreeg hij niet af! Maar ik vond het niet mooi, en vind dat een halster moet passen.
Cob krijgt hij altijd af.

Heeft iemand anders een idee misschien?
Want een halster? Die heeft zo weer vliegles, of zwemles, of mag grassprietjes tellen.

Gerdjee

Re: Halster.....Halster?? Waar issie nou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:24

tja dat is onhandig maar waarom doe je hem dan niet gewoon geen halster om??

RoosTaffy

Re: Halster.....Halster?? Waar issie nou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:26

gewoon zonder halster :p

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 14:28

Dat vind k zeer omhandig voor de mensen die hem naar buiten brengen in binnen zetten.
In principe is hij een lammetje dat hij wel met een touwtje om zijn hals naar buiten en binnen gezet kan worden.

Ik vond het zelf praktischer voor de anderen zeg maar....

Ik kan gaan overleggen met de staleigenaar of hij dat goed vind. Want dan is het zo gepiept!