[WN] Bestellen bij Rod's

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Melanietje_

Bestellen bij Rod's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-13 19:25

Hoi,

Ik zie bij Rod's altijd heel leuke betaalbare blouses te koop, alleen zitten ze in de VS. Nu vroeg ik mij af of iemand ervaring heeft met het bestellen bij Rod's?

En als je iets internationaal besteld waar je dan op moet letten en rekening mee moet houden.

groetjes Melanie

Smotz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 23:46

Toevallig een redelijk recente ervaring mee. Kreeg bericht van Dysdales dat laarzen ipv half mei, half augustus weer in voorraad waren. Dus toen gaan rondbellen, en Rods wist te melden dat ze nog 2 paar hadden. Telefonisch besteld, en daarna snel in huis. Verzendkosten wel hoger als bij Drysdales, 60 ipv 40 dollar.
En invoerkosten natuurlijk erbij, 40 euro. Die moet je bij de UPS bezorger betalen. Als je onder de 150 euro blijft, dus inclusief de verzendkosten!!, dan krijg je alleen invoerkosten a 21% en geen belasting er ook nog over. Zie hier

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 20:24

en 13 euro douane kosten.

Reckless86

Re: Bestellen bij Rod's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 14:48

Ik heb ook bij Rods eens een blouse besteld en was hier heel tevreden over.
Vrijdagavond besteld en maandagmiddag was het al in huis. Het enige was dat er bij elkaar ongeveer 60 euro verzend en douane kosten bij kwamen. Maar verder ben ik zeer tevreden.