zou niet weten waarom niet ?! ik stel alleen een vraag ?
Kirsha
Geplaatst: 23-06-13 15:40
Cayenne heeft gelijk. Je mag sowieso geen link naar de advertentie zetten. Vragen wat mensen over zouden hebben voor een iets kapot maar nog wel bruikbaar bontje (gewoon in het algemeen) mag dan weer wel, volgens mij.
ik wou best wel fotos er bij doen, maar weet niet hoe dat moet vandaar de hele link van de advertentie ! maar wil graag weten of dit een redelijke prijs is.
Voor tweedehands spullen kan je maximaal 60% van de nieuwprijs vragen. Als iets kapot is kan dat wel dalen naar veel minder. Kijk hoeveel het nieuw was, of je er last van zal hebben en wat je er maximaal voor overhebt.
_Lobke_
Geplaatst: 23-06-13 15:45
Ik denk wel dat het een redelijke prijs is het is wel gebruikt maar kan zo te zien nog prima een ronde mee.
Op internet kom ik nieuwprijzen tegen van 45 tot 50 dollar. Afhankelijk van de wisselkoers komt die prijs op dit moment overeen met 35-40 euro. Kan best zijn dat de verkoper dit dekje duurder heeft gekocht. Dus inderdaad even naar de nieuwprijs vragen, en dan zelf bepalen of je het ervoor over hebt. Ik vind het een redelijke prijs.