petrie sydney in noord brabant?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Amber27

petrie sydney in noord brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 09:04

hee bokkers.. :)

na lang twijfelen heb ik besloten om de petrie sydney te kopen.. nu is het nog een kwestie van ruitersportzaak in de buurt zoeken die ze ook daadwerkelijk hebben.. ik dacht: zo gedaan. niets is minder waar. heel het internet afgezocht, niks in de buurt kunnen vinden.
misschien kunnen jullie mij helpen? hebben jullie er eentje in de buurt zitten die de petrie sydney op voorraad hebben?
ik woon zelf in gilze (tussen breda en tilburg) maar ik heb enkel winkels in utrecht, zuid holland, noord holland enz gevonden. dat is me toch wel ietsje te ver :')

ik zoek dus een ruitersportzaak in noord brabant. het liefst in de buurt van breda en tilburg maar uberhaupt in brabant is al heel wat :')

Maureen_M

Re: petrie sydney in noord brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 09:07

De Petrie Sydney is al een vrij ouder model... Mag ik vragen waarom je specifiek dat model wilt hebben ?

Amber27

Re: petrie sydney in noord brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 10:05

Tuur,ijk mag je dat vragen :) ik zat eerst aan de petrie leeds te denken maar di vind ik toch net iets te duur. De Sydney heeft vrijwel dezelfde uitstraling maar is toch goed 100 euro goedkoper