Kleding en harnachement op samengestelde wedstrijd.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ElSea

Kleding en harnachement op samengestelde wedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 22:42

Hoi,
Ik ga aanstaande zondag een samengestelde wedstrijd (dressuur, springen, crossen) rijden op Groenewoude. Het is onderling.
Nu vraag ik me alleen af, wat ik en mijn pony aan moeten hebben. Bij dressuur is het duidelijk denk ik, gewoon normale wedstrijd set. Ik denk bij springen ook? Alleen dan met bodyprotector. En bij het crossen denk ik niet je nette pakje, maar wat dan wel? En moet daar een wit dekje op liggen?
Ik hoop dat jullie antwoord kunnen geven op mijn vragen,
Groetjes Lieke

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 22:52

Als het springen en de cross dicht op elkaar liggen zou ik gewoon in je cross-kleren springen. Dit is (ook bij officiele SGW's) toegestaan. Wit dekje is ook niet verplicht.

Kies een makkelijk zittend en niet te warm shirt voor onder je bodyprotector en zorg voor een goede veiligheidshelm en laarzen/jodphurs + chaps. Ik heb zelf altijd graag een shirt aan met lange mouwen met crossen, maar dat is ook weer voor iedereen verschillend. Qua kleurencombinaties ed kun je het zo gek maken als je zelf wilt ;)

ElSea

Re: Kleding en harnachement op samengestelde wedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-13 07:01

Dankjewel, hier kan ik zeker wat mee!

furyke

Re: Kleding en harnachement op samengestelde wedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 11:11