Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
orizoo schreef:Ehh het is waarschijnlijk fijner voor je pony. De meeste neusriemen zijn ervoor dat ze hun mond niet open kunnen doen en ze doen hun mond open als er veel werking is op het bit dus en dan verlichten ze de druk door hun mond open te doen en dus stuurt het wat lastiger en misschien wat lastiger inhouden enzo
shanalover schreef:orizoo schreef:Ehh het is waarschijnlijk fijner voor je pony. De meeste neusriemen zijn ervoor dat ze hun mond niet open kunnen doen en ze doen hun mond open als er veel werking is op het bit dus en dan verlichten ze de druk door hun mond open te doen en dus stuurt het wat lastiger en misschien wat lastiger inhouden enzo
Dat is toch de sperriem? Of zeg ik nu iets heel blond(t)
) shanalover schreef:orizoo schreef:Ehh het is waarschijnlijk fijner voor je pony. De meeste neusriemen zijn ervoor dat ze hun mond niet open kunnen doen en ze doen hun mond open als er veel werking is op het bit dus en dan verlichten ze de druk door hun mond open te doen en dus stuurt het wat lastiger en misschien wat lastiger inhouden enzo
Dat is toch de sperriem? Of zeg ik nu iets heel blond(t)
)
Heb je er een foto van? Eline_S_S schreef:madam_ schreef:niet heel banketstaaf bedoeld hoor maar hier zie ik toch echt een neus riem aanzitten
je vroeg toch advies of het kwaad kon of je zonder neus riem kon
of ben ik nu heel blond / blind aan het lezen
ieder geval leuk kleurtje
Nee nu je het zegt?!
Ts verklaring?