Zadel aanpassen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Stolz

Zadel aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 15:10

Hallo allemaal,

Ik heb sinds 3 maanden een nieuw paard, in het begin paste mijn prestige zadel hier perfect op. (Paard had 3 jaar stilgestaan)
Nu sinds 2 weken merk ik dat het zadel van voor te krap op zijn schoft is geworden. Misschien door de bespiering die hij heeft bijgekregen,.... ik weet het niet.
Nu mijn vraag is, ik ga er zeker iemand voor laten komen maar wilde het graag al weten;
Kan je een prestige zadel laten aanpassen?

groetjes!

Mungbean

Re: Zadel aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 15:23

Ja dat kan via infra-rood, de voorkant kan daarmee aangepast worden. Je moet hem daarna aleen niet in een hete auto laten liggen, dan trekken ze soms weer terug.
De vulling kan uiteraard aan aangepast worden. Misschien niet slecht om die ook gelijk helemaal te laten vervangen.

Stolz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 15:30

Sizzle schreef:
Ja dat kan via infra-rood, de voorkant kan daarmee aangepast worden. Je moet hem daarna aleen niet in een hete auto laten liggen, dan trekken ze soms weer terug.
De vulling kan uiteraard aan aangepast worden. Misschien niet slecht om die ook gelijk helemaal te laten vervangen.

Oke bedankt! Donderdag heb ik mijn laatste examen en dan ga ik een zadelmaker laten komen ;)

Equiperna

Re: Zadel aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 20:31

Meestal kan dat wel aangepast worden. Kan op verschillende manieren. Het lukt wel niet altijd, soms is het zadel toch helemaal te smal en is het beter om een nieuw te nemen.