Flirt schreef:Kijk daar heb ik wat aan _Cindy ik ga gelijk kijken.
Ik vind het juist leuk dat mensen voor elk onderdeel een andere outfit hebben en ik vind ook dat over de top erg mooi kan staan. Ik heb zelf ook een net niet over de top showblouse zwart met goud en bling bling bij arthur gekocht. Maar ik begrijp ook dat niet iedereen daar evenveel voor uit wil geven en een simpelere blouse ook mooi staat, en het ook niet uitmaakt omdat het gaat om hoe je rijd of je je paard showt.
Ja, tuurlijk staat het mooi maar het moet wel matchen met je rijden. Als je bagger rijdt kun je nog zo opgedoft verschijnen maar je rijdt nog steeds even slecht. Ik denk dan: investeer liever in (andere/betere) training in plaats van in je kleding. Je schept verwachtingen met je überhippe showblouse en exclusieve chaps, die moet je dan wel waar weten te maken, denk ik dan.
Kan me ook voorstellen dat je bij voorbeeld voor een pleasureklasse iets anders aantrekt dan voor een trailparcoursje. Dat bij het ene onderdeel de outfit meer meeweegt dan bij de andere?
De opmerking over niet herkend worden aan je kleding snap ik niet helemaal. Je hebt toch nog steeds hetzelfde paard en startnummer enzo?
Laatst bijgewerkt door Koper op 17-06-13 15:32, in het totaal 1 keer bewerkt