Weet er iemand toevallig of je ergens voor een normale prijs stijgbeugelriemen met halve gaatjes kunt kopen? Dus twee keer zoveel gaatjes als normaal op de halve afstand? Ik ben ze 1 keer ergens tegen gekomen op internet maar die waren gelijk 100 euro en dat is me iets te gek.
En als je eerst de plaatsen waar de gaatjes moeten komen netjes afmeet, en dan met een krijtje of iets wat je er makkelijk af kan halen een stipje zet?
Je kan ook je huidige beugelriemen even naar de schoenmaker brengen, die heeft er zo gaatjes bij gemaakt en kost niets of zeer weinig.
Undefined
Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-13 17:45
kleinvosje schreef:
Je kan ook je huidige beugelriemen even naar de schoenmaker brengen, die heeft er zo gaatjes bij gemaakt en kost niets of zeer weinig.
Dat is ook wel een goede tip! Ik wil ze wel netjes overal op dezelfde afstand hebben namelijk. Alleen heb ik mijn huidige riemen een beetje verkloot door zelf overal gaatjes te maken die scheef zitten
De schoenmaker heeft maar twee gaatjes nodig waaraan hij kan afmeten waar de andere gaatjes moeten komen en hij kan ze allemaal op dezelfde afstand knippen!
Undefined
Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-13 17:59
Overigens gebruiken wij geen gaatjestang maar een boormachine
We zijn nu bezig met een nieuw zadel, daar moet dan toch nieuw spul voor gekocht worden dus dan breng ik de beugelriemen denk ik naar de schoenmaker! Vind 60 euro toch nog best wat.
Odetje92
Geplaatst: 12-06-13 20:07
die van Passier heeft veel gaatjes dicht op elkaar