Vliegendeken met ruime losse hals/brede borst?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Dioxide

Vliegendeken met ruime losse hals/brede borst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-13 13:58

Voor mijn tanker ben ik op zoek naar een vliegendeken, maar ik zie even door de bomen het bos niet meer. Vroegah had je best veel dekens met een losse hals die ruim verstelbaar waren, maar op het moment lijkt alles wel een vaste en smalle hals te hebben? De o zo geweldige oude HH fly protection set is helaas ook geupdated met vaste hals -O-

Het probleem is dat die vaste halzen ook enorm gaan schuren als je een paard met brede borst en nek hebt.. Mijn tinker is 1.74m en heeft normaal van dekens 215cm, hij heeft een typische korte speknek en brede borst.

Ik ben dus op zoek naar allerlei suggesties van prettige vliegendekens voor dit model paard :D Hopelijk kunnen jullie me verder helpen!

love_Soraya

Re: Vliegendeken met ruime losse hals/brede borst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 19:09

schrikdraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 08:34

Ik lees mee.
Ook ik bemerk dat bij mijn kwpn paard van 170 dekens te smal zijn.
De qhp eczeem deken maat fries past hem wel goed.
Maar ik ben juist op zoek naar een deken die niet over het hoofd hoeft.

Crocolodocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 19:57

schrikdraad schreef:
Ik lees mee.
Ook ik bemerk dat bij mijn kwpn paard van 170 dekens te smal zijn.
De qhp eczeem deken maat fries past hem wel goed.
Maar ik ben juist op zoek naar een deken die niet over het hoofd hoeft.

Ik heb een fries en ik heb op het moment een imperial rding uv deken, ligt op de borst net aan , maar op de hals gaat het goed wel op de breede stand van de hals, het is wel een vaste hals.

Daar komt dan ook gelijk mijn vraag weet iemend nog zo'n deken te koop in maat 205, bij imperiaal zijn ze niet meer.