Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kwam niet erg veel tegen waar ik iets aan had.
Ik heb een fries x percheron met een vrij groot hoofd. Hij heeft nu een (vreselijk oud) hoofdstel extra full maar ik heb geen idee welk merk het is, volgens mij is het een 'zelf inelkaar gezet' hoofdstel en ik ben ook bang dat het niet meer heel lang mee gaat (niet goed onderhouden etc).
Nu ben ik opzoek naar een gewoon mooi hoofdstel extra full, of een ruim vallende full. Iemand suggesties?
Met name de keelriem en neusriem zijn bij meneer erg snel te kort. Bakstukken niet.
De enige hoofdstellen die ik vind in deze maat zijn die van €165,- dat is me toch echt iets te duur

Wel graag gewoon een mooi en goed hoofdstel, mag ook zeker weten wel wat meer kosten dan €30,- / €40,-

Rondgenaaid zou helemaal mooi zijn, maar die vond ik dus alleen van €165,-. Op marktplaats en de boktmarkt heb ik al wat rondgezocht maar kon nou niet echt iets vinden waarbij ik er dacht op vooruit te gaan vergeleken met het hoofdstel dat ik nu heb.
Ik hoop dat iemand de oplossing voor mij heeft, ik had wel gehoord dat bepaalde hoofdstellen van HH ruim vielen? alleen geen idee meer welke.
Alvast bedankt.
;