[WN] Bontje voorop Wade zadel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Piloetje

Bontje voorop Wade zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-13 16:42

Ik heb vrijdag mijn zadel ingeruild voor een Pools Wade zadel. Ligt veel lekkerder op mijn paard, maar is ongelovelijk hard onder mijn kont! Gezien de hoge cantle en dikke knop vraag ik me af of hier wel een standaart western zadel bontje op past?

Iemand die dit weet?

Als het niet past ga ik ergens een schaapje scoren en zelf een overtrek knutselen.

Sascha_89

Re: Bontje voorop Wade zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 21:07

Ik heb een standaard bontje gekocht met de kerstsale bij arthur's ! M'n moeder heeft hem iets ruimer gemaakt en nu past hij om de horn van m'n wade zadel !!

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 10:11

Het past, maar je moet de opening wat bijknippen.

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 12:52

Ik heb een bontje dat op mijn wade past. Nu is dat met een tweedehandszadel meegekomen dat mijn vriend heeft gekocht, dus ik zou dus niet weten waar het oorspronkelijk van komt maar het bestaat wel degelijk.
En anders wat knutselen idd en van een gewoon bontje gat groter maken.
Of gewoon het zadel gewoon worden want zo'n wade, zelf zo'n harde, zit gewoon heel goed. Dus misschien een paar ritten op de tanden bijten!

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-13 13:20

Houtje met wat leer erover. Weinig vet op mijn gat! Is niet lekker. Qua houding is zo'n wade wel super zeg!