Zoektocht naar nieuw hoofdstel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

GUSTIxBILL

Zoektocht naar nieuw hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-13 14:48

Zoals sommige weten had ik vorig jaar een dy'on hoofdstel gekregen. Maar dit bleek nu een jaar later te klein te zijn. En dit na alle moeite die ik had genomen voor teugels te vinden.

Nu ben ik dus opzoek naar een nieuw hoofdstel in ongeveer die kleur. Maar ik kan hier niet zoveel geld aan uitgeven. Kan iemand mij helpen waar ik een mooi bruin hoofdstel kan kopen. Ben al bij HD 2e handsbeurs geweest, hier een mooi hoofdstel gezien, maar dit was bijna overal beschadigd, en vond 50€ dan toch beetje veel.

Dus nu mijn vraag: Welk merk is goedkoop en heeft ongeveer hetzelfde bruin als een Dy'on? (of iets donkerder)
Ik ben redelijk moeilijk tevreden te stellen. Heb zelf een bruin veelzeidigheidszadel van Passier, en de kleur van het hoofdstel moet en met het paard en het zadel overeen komen. Daarom dat ik bij dy'on of Passier zelf uit kwam. Maar deze 2 merken liggen op dit moment redelijk hoog boven mijn budget.

Ik zoek een hoofdstel met dubbele neusriem, en NIET gelakt. En vind nergens een hoofdstel dat aan deze eisen voldoet.

(google al gezocht, maar google en ik gaat niet al te denderend xD)

Flame_Flowe

Re: Zoektocht naar nieuw hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 15:05

heb je al eens op www.piaffe.nl gekeken staan ook wel een aantal leuke hoofdstellen op, suc6 met je zoektocht