ervaringen met cso springschoen gel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

marlonFloris

ervaringen met cso springschoen gel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 19:33

hoi,

Ik ben opzoek voor mijn paard naar springschoenen.
Nu vond ik deze er wel fijn uitzien, heeft iemand hier ervaring mee en hoe bevallen ze?
is het aantrekken nou echt zo simpel of gaat dat toch wel lastig?

of wat zijn eventuele andere betaalbare springschoenen maar dan liever niet van die rubberen/plastic achtige springschoenen.
zelf heb ik dus ook het voorkeur zonder klittenband maar weet dus eigenlijk niet precies waarom :+ misschien toch omdat daar eerder zand tussen gaat zitten en die makkelijker uitgaan/losschieten (ook met water en dergelijke)

het gaat om deze:
http://www.piafferuitersport.nl/beenbes ... schoen-gel

Regendans

Re: ervaringen met cso springschoen gel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 08:48

Wil je springschoenen voor de ijzers, voor de kootholte of...?

Voor het ijzers trappen zijn deze te kort. Ik heb springschoenen van HH ( http://www.divoza.com/collectie/paard/b ... choen.html )

Ik vind ze erg fijn! Zand gaat niet tussen het klittenband zitten, zijn licht, draaien niet, gaan lang mee! Ik heb ze nu ongeveer 5 maanden. Worden veel gebruikt en zijn in de wasmachine geweest. Zien er nog als nieuw uit!

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-13 17:00

nee ik wil ze eigenlijk puur voor de keren dat ik ga springen omdat hij wel eens de balken eraf tikt of met zijn achterbenen in de balken blijft hangen. dus puur voor bescherming tijdens springen.

ik heb inderdaad ook zitten kijken naar deze HH! die bevallen bij jou dus goed? :D

Regendans

Re: ervaringen met cso springschoen gel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 18:09

Ja heel goed! Ik vind ze heel fijn! Ik denk alleen voor als je het balken tikken dan beter neopremen kan hebben. Die vangen beter de klap op ;)