Kentaur Afrodite

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

michelle___

Kentaur Afrodite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 11:57

Omdat mijn heilige Kieffer excellent niet meer past, en helaas ook niet meer gaat passen ben ik op zoek naar een nieuw zadel.

Mijn oog viel op de Kentaur afrodite, wegens de diepe zit em veel wrong. (En hopelijk korte zweetbladen).

Welke bokkers hebben ervaringen met dit zadel, en hoe bevalt het? :)

lousje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 22:48

Ik ben ook heel benieuwd hoe dit zadel rijd! Moet alleen eerst mijn rossner dressuurzadel verkopen voor ik verder kijk. Heb een bijna nieuw rossner zadel wat ook zo'n lekkere diepe zit heeft met veel steun bij vooral bovenbeen. Maar helaas ivm overlijden paard en het niet passend op huidig paard moet ik verder zoeken

Capriootje

Re: Kentaur Afrodite

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 12:29

Hé mies!

Ik heb proef gereden met dit zadel, heb hetzelfde probleem met korte pootjes en dressuurzadels. Ik vind het een fijn zadel, hij is zacht en is op de zitting wat smaller waardoor je meer het gevoel hebt om je paard heen te zitten dan erop. Wel wat veel wrong voor mijn wensen, maar als je dat fijn vind is dit denk een goede optie voor je! Kentaur staat sowieso erg goed aangeschreven en de prijs is nog leuk ook!

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-13 00:05

Capriootje schreef:
Hé mies!

Ik heb proef gereden met dit zadel, heb hetzelfde probleem met korte pootjes en dressuurzadels. Ik vind het een fijn zadel, hij is zacht en is op de zitting wat smaller waardoor je meer het gevoel hebt om je paard heen te zitten dan erop. Wel wat veel wrong voor mijn wensen, maar als je dat fijn vind is dit denk een goede optie voor je! Kentaur staat sowieso erg goed aangeschreven en de prijs is nog leuk ook!

Mijn zadel is inmiddels al helemaal aangepast. Ze miste net een paar spieren :))
Maar thanks voor de review! Want heb dit zadel nog steeds in m'n achterhoofd.