Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
, en door de steunen bij je bovenbenen en de diepe zit bleef ik zonder problemen aan het zadel plakken.
Ook heb ik er zo een met een knop voor en ringen achter waar je van alles aan kunt hangen. De knop is handig bij het opstijgen, eventueel jezelf in het zadel houden in bijzondere situaties, of gewoon ontspannen met je handen op te leunen. 't hoeft dus kennelijk niet per definitie een duur zadel te zijn. Dit voldoet prima.
) paulinebes schreef:aan de onderkant van mijn stockzadel zit stof en voelt heel zacht. Formeel hoef je er zelfs geen dek onder te doen. Ter bescherming en ook tegen het vuil, doe ik dat wel, maar het hoeft dus niet. Mogelijk dat je hierdoor ook al minder last zult hebben van drukplekken.
Kkkaren schreef:
tamary schreef:paulinebes schreef:aan de onderkant van mijn stockzadel zit stof en voelt heel zacht. Formeel hoef je er zelfs geen dek onder te doen. Ter bescherming en ook tegen het vuil, doe ik dat wel, maar het hoeft dus niet. Mogelijk dat je hierdoor ook al minder last zult hebben van drukplekken.