Welke dekjes passen er allemaal bij de kleur Bright Pink (BR

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen_M

Welke dekjes passen er allemaal bij de kleur Bright Pink (BR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-13 19:26

Hallo,

as maandag word ik 17 jaar en krijg ik waarschijnlijk verjaardagsgeld van mijn ouders en opa en oma

Op Equitana 2013 heb ik de peeskapjes en bandages van BR gekocht, de kleur bright pink. Ik was er heilig van overtuigd dat deze kleur super mooi zou staan bij mijn scapa dekje wat ik de week ervoor had gekocht.

Afbeelding

Dat bleek dus absoluut niet het geval te zijn ! Het vloekte dus echt vreselijk.

De kapjes, strijklappen en bandages liggen nu boven op zolder ongebruikt. Ik vind het zonde voor ze te verkopen aangezien ik ze op Equitana toch nog voor de hoofdprijs gekocht heb...

Nu wou ik graag op mijn verjaardag een bijpassend dekje gaan halen. Eerst wou ik graag het originele BR event dekje maar ik heb al een dekje van BR en het model event.

Weet iemand misschien of er nog andere dekjes zijn die ontzettend goed kleuren bij het de peesbescherming?

Alvast bedankt :)

Diaz

Re: Welke dekjes passen er allemaal bij de kleur Bright Pink (BR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 19:27

Anky Fuchsia bijv. en andere fuchsia kleuren. Deze van scapa is inderdaad meer paars he

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-13 19:28

Klopt ja ! Dit is namelijk ook gewoon de Scapa Fuchsia.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 19:29

Ik heb geen idee, maar ik zou sowieso een peesje meenemen, koop je niet weer de verkeerde kleur :=

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-13 19:30

Ja inderdaad haha!

furioso

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 19:35

QHP :) zadeldoek alleen kost rond de 30 euro :) dus veel goedkoper dan Anky :D
Afbeelding
Dit is mijn eigen foto en heb ook de bijhorende getten en die zijn juist hetzelfde van kleur als die van jou :)
(ik was helemaal in set.. niet op letten :') )

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-13 19:37

Wow ik zie het ja ! Ik ben meer fan van pads dan van dekjes dus ik zou die dan idd liever kopen. Voor die 5 euro meer wil ik dat wel doen.

Iemand nog suggesties?

Shinedown

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 09:39

Dat roze dekje wat ik heb! Maar oliebol van welk merk is dat nou :'). Ik zal binnenkort ff voor je kijken.
Ik had nog gevraagd aan de verkoopster hoe die pad lag van hierboven (wilde eerst ook die pad) maar zij zei dat je dan echt goed moest aansnoeren wilde dat dekje niet verschuiven.

cllaudia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 09:43

Shinedown schreef:
Dat roze dekje wat ik heb! Maar oliebol van welk merk is dat nou :'). Ik zal binnenkort ff voor je kijken.
Ik had nog gevraagd aan de verkoopster hoe die pad lag van hierboven (wilde eerst ook die pad) maar zij zei dat je dan echt goed moest aansnoeren wilde dat dekje niet verschuiven.

Ik heb ook diverse pads van QHP en die verschuiven echt niet hoor, blijft supermooi liggen! =)

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-13 10:10

Shinedown schreef:

dat is die van BR :Y)