Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Mistie schreef:Ik lees even mee. Ik heb een paard van 1.63m en past de halsters die mijn d-pony ook passen (cob).
Bij agradi zijn de vliegenmaskers nu in de aanbieding (20% korting en geen verzendkosten). Daar kan je kiezen uit Pony, Cob of Full. Bij andere leveranciers kies je uit S, M of L. Ik hoorde dat de maskers groot uit vallen. Mijn pony heeft maat L van een harry's horse masker. Dit masker heb ik vanmorgen gepast bij mijn paard, deze paste wel maar zat erg dicht op de ogen.
Welke maat zou mijn paard moeten passen? Denk dat ditzelfde geldt voor TS...

) die heb ik er dus af.
Een maat kleiner had waarschijnlijk ook nog gepast 
Mistie schreef:Bij agradi kan ik kiezen uit Pony, Cob of Full. Welke zou ik dan moeten kiezen, denk je?

Paard is er blij mee.
ninne1 schreef:IK heb bij mijn paard van 1.61 ook een cob maat gepast, zat opzich mooi bij de oren, ogen en kaak.
Maar de neusflap was echt te kort, daar baalde ik echt heel erg van....
Ze heeft een rose neusje, dus die altijd erg verbrand helaas.
[ Afbeelding ]

SteffiiY schreef:woow die lijkt veel groter als die ander!!
en bij een cob-hoofdstel moeten de bakstukken op hun kortst (of zelfs verkleind..). Hij heeft een vrij kort hoofd 
Akshay schreef:ninne1 schreef:IK heb bij mijn paard van 1.61 ook een cob maat gepast, zat opzich mooi bij de oren, ogen en kaak.
Maar de neusflap was echt te kort, daar baalde ik echt heel erg van....
Ze heeft een rose neusje, dus die altijd erg verbrand helaas.
[ Afbeelding ]
Ik wilde dat hij bij die van mij zo zat
[ Afbeelding ]
Je ziet nog net een randje bovenlip verschijnen. Maar dat flapje werd best warm.. Leek me zo benauwd voor 'm?