Rambo Fly Buster of Bucas Buzz Off? Ervaringen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

essie_blue

Rambo Fly Buster of Bucas Buzz Off? Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-13 12:49

Hallo!

Mijn paard is helaas allergisch voot insectenbeten en ook voor vele vliegensprays, ik zoek dus een goede sterke vliegendeken. Ik heb gehoord dat zowel de Rambo Fly Buster als de Bucas Buzz Off erg goede dekens zijn. De Buzz off zou de vliegen op afstand houden vanwege de zebra print en de Fly Buster omdat die geimpregneerd is met Vamoose, een soort anti-vlieg.

Afbeelding

Afbeelding

Wat zijn jullie ervaringen?

Ababe

Re: Rambo Fly Buster of Bucas Buzz Off? Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 13:12

Ik ben heel erg benieuwd, zit ook te twijfelen!!

samirah

Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 14:31

Voor mijn vos heb ik al jaren de bucas buzz off modellen. Het is even zoeken welke maat het beste bij het model van je paard past. De vos is een beetje model tank met dito hals, voor haar past de 215 perfect ondanks dat ze niet zo groot is. Ze heeft niet zulke hevige zomer eczeem en met deze deken, die ook wat verkoelend is gaat het prima. Gemiddeld gaan ze hier een jaar of 4 mee. Die zebra print is wel funny, wie weet als ze toe is aan een andere deken.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 08:39

Ik heb de fly buster super sterke deken super tevreden.
Ken mensen met de buzz off (geen zebra) maar vind die stof zelf niks, beetje exceem deken achtig (zacht/trekt strak om lijf) en stukken minder sterk.

SuzieQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 08:43

Als je paard echt allergisch is, zou ik gaan voor de Rambo Sweetitch hoody.
Dat is een superdeken, de hals is ook volledig bedekt. (zakt niet naar beneden)

CarolinePB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 08:49

Ik heb net de keuze gemaakt voor een de Rambo Sweetitch Hoody, ligt perfect en sluit goed af ook bij de voorplul. Andere dekens zakken toch altijd iets af achter de oren.

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-13 10:26

Hmm okee die Sweetitch lijkt me ook wel een goede. Maar we hebben de keus gemaakt voor de Zebra :')
Vind dat bij nader inzien maar niks, dat die Fly Buster geimpregneerd is met dat Vamoose. Blijkt toch wel een aardig chemisch prutje te zijn. Maar eerst zien of de Buzz off goed past, mijn paard heeft een hele korte rug met een dikke nek maar toch vrij smalle schouders.

Ababe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 10:28

essie_blue schreef:
Hmm okee die Sweetitch lijkt me ook wel een goede. Maar we hebben de keus gemaakt voor de Zebra :')
Vind dat bij nader inzien maar niks, dat die Fly Buster geimpregneerd is met dat Vamoose. Blijkt toch wel een aardig chemisch prutje te zijn. Maar eerst zien of de Buzz off goed past, mijn paard heeft een hele korte rug met een dikke nek maar toch vrij smalle schouders.

Zo is die van mij ook gebouwd, wil je laten weten hoe hij zit? Ik neig namelijk ook naar die deken..

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-13 10:30

Ja ik zal wel een foto plaatsen! :)