Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
rusty886 schreef:ok wel fijn om te horen dat iedereen die zo boomloos rijdt alleen maar goede ervaringen heeft.
maar wat is het verschil kwa merk? (van barefoot en bob marshall)
rusty886 schreef:ok wel fijn om te horen dat iedereen die zo boomloos rijdt alleen maar goede ervaringen heeft.
maar wat is het verschil kwa merk? (van barefoot en bob marshall)
troi schreef:Totaal ander materiaal en ontwerp en daardoor ook totaal andere prijs, een barefoot vind je nieuw rond de 600 euro volgens mij en een BM voor 2500 euro.
Ik heb ook een BM en vind ze zalig, Barefoot schoof bij mij heel erg dat heeft de BM nooit gedaan.

DubbelDun schreef:Beetje scheve voorstelling van zaken
Een BareFoot Missouri of Nevada Nut ligt ook rond de 1300 euro en een BM heb je nieuw ook rond de 1400. Het is maar net waar je hem haalt
BM's zijn wel redelijk waarde vast óók in Amerika.
Afhakelijk van de uitvoering en hoeveelheid zilver op een BM kan de prijs wel lekker oplopen

Dit is wel de duurste BF idd... (1190 euro) qua materialen en arbeid zitten daar de hoogste kosten in voor productie. De Arizona Nut is veel fijner, die kost 949 euro, een Nevada Nut bestaat niet 

pmarena schreef:DubbelDun schreef:Beetje scheve voorstelling van zaken
Een BareFoot Missouri of Nevada Nut ligt ook rond de 1300 euro en een BM heb je nieuw ook rond de 1400. Het is maar net waar je hem haalt
BM's zijn wel redelijk waarde vast óók in Amerika.
Afhakelijk van de uitvoering en hoeveelheid zilver op een BM kan de prijs wel lekker oplopen
Jeetje DD, had je net een gezellig feestje gehad met een glaasje wijn ofzo, je bent normaal gesproken juist zo accuraat maar nu maak je een potje van de namen
De Missoula Nut van Barefoot vind ik zelf absoluut geen fijn zadelDit is wel de duurste BF idd... (1190 euro) qua materialen en arbeid zitten daar de hoogste kosten in voor productie. De Arizona Nut is veel fijner, die kost 949 euro, een Nevada Nut bestaat niet
Schuiven blijft iets heel persoonlijks, er rijden toch echt zat mensen juist met een BF rond omdat die juist stabieler bleek te liggen dan allerlei anders zadels.... blijft toch een kwestie van proberen en eventueel wat experimenteren met een andere singel of pad, dat kan enorm schelen maar pech hebben kan altijd natuurlijk
BM is natuurlijk wel een klasse apart, dat is meer custom made spul terwijl Barefoots echt standaard productie-lijn zadeltjes zijn waarbij je weinig te kiezen hebt qua aanpassingen, iedereen krijgt hetzelfde zeg maar

want zit er nu ik zo alles lees er echt meer aan te denken om een boomloos zadel aan te schaffen.