heeft iemand de rossner Grenoble stang en trens?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

rooswita

heeft iemand de rossner Grenoble stang en trens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-13 15:35

HoiHoi,

ik wil graag een mooi stang en trens hoofdstel hebben. Had een mooie gevonden maar helaas is deze uitverkocht. Nu lijkt de Grenoble me ook wel wat, heb zelf wel een hele mooie frontriem, maar is er iemand die weet hoe de neusriem valt qua breedte? Dus is het een brede neusriem of juist een normale?

http://www.divoza.com/collectie/paard/h ... dstel.html

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 15:43

Het ziet er wel uit als een brede neusriem maar ik denk dat je zo'n simpel hoofdstel ook wel kunt vinden voor een lagere prijs :)
Bijvoorbeeld hier:
http://www.goedkoperuiterspullen.nl/hoo ... l/1?lang=1
En Piafferuitersport en Epplejeck heeft ook verschillende goedkopere s&t hoofdstellen, waaronder ook rondgenaaid of met bling frontriem voor een goedkopere prijs als het hoofdstel wat jij aangaf. Gewoon een tip hoor :D

rooswita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-13 15:44

Ja was al een beetje aan het kijken, opzich ziet de leerkwaliteit er wel goed uit. had een heel mooi valencio hoofdstel besteld met super brede neusriem maar die was uitverkocht helaas :(

Edit: die van bandiri was ik ook al tegen gekomen, maar daar zitten geen blinde sluitingen aan en dat is voor mij een absolute must:P maar bedankt voor de tip

rooswita

Re: heeft iemand de rossner Grenoble stang en trens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-13 22:21

vind persoonlijk al deze hoofdstellen niet zo mooi, moet wel zeggen dat ik deze hoofdstellen dus al gezien heb en die van rossner niet, dus die kunnen ook best tegenvallen in het echt natuurlijk

Regendans

Re: heeft iemand de rossner Grenoble stang en trens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 06:36

Ik heb ook een ej hoofdstel en het is echt mega zijn leer!