Longeerzweep

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

stroobosje

Longeerzweep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-13 10:35

Hallo allemaal, wie kan me vertellen wat een goede longeerzweep is, ik wilde die van lammert Haanstra aanschaffen omdat die lekker licht is, maar nu lees ik veel berichten dat die zweep soms spontaan in tweeën breekt en ik heb niet zoveel zin om geld uit te geven aan iets wat zo snel stuk gaat ;) . Ligt het dan aan het materiaal ( carbon)? Bij agradi bieden ze ook veel zwepen aan heeft iemand daar ervaring mee?

eline10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 10:38

Hoi,

Ik heb zelf een hele fijne, ik heb hem bij een ruitershop hier in de buurt gekocht.
Ik zal als ik jouw was geen '2-delige' zweep kopen, eentje die je kunt verstellen, want die zijn echt irritant!

Amado7

Re: Longeerzweep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 10:39

Ik heb hem van Divoza. Zo'n fijne :D

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 10:59

Ik heb ooit een zweep vast gehad die in het handvat een gewichtje had. Je nam het niet bij het einde vast maar een 20 cm verder. Daardoor leek de zweep zelf geen gewicht te hebben. Heb tot nu toe nog geen dezelfde meer gevonden. Heb wel een zwaarder balletje aan het einde van mijn zweep gemaakt. Houd heel fijn vast nu, terwijl het echt maar een goedkope zweep is.

stroobosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-13 11:07

amado7 schreef:
Ik heb hem van Divoza. Zo'n fijne :D

Was dat een zweep van divosa zelf?

Sarah395

Woonplaats: In de buurt van een plaatsje vlakbij een ander plaatsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 19:43

op stal hadden wij ook ooit zo eenlichte , en daar stond iemand perongeluk op en toen lag ie in 5 stukken
wij hebben nu dus maar gwn die goedkope , en zware XD