Pagony Werkbandages

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Washinton

Pagony Werkbandages

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-13 21:24

Goedenavond Bokkers :)

Sinds kort ben ik ben op zoek naar bandages en kwam op internet de Pagony bandages tegen.
Ik ben op zoek naar ervaringen. Ben je er tevreden over of valt het tegen?
Zelf ben ik weg van de rode variant en vroeg me ook af hoe deze kleur in werkelijkheid is.

*even snel een linkje van de bandages*
http://www.divoza.com/collectie/paard/b ... dages.html

Of zijn er andere bandages waarvan jullie zeggen ''die moet je hebben of daar ben ik zeer over te spreken''

groetjes :evaw:

Mizora

Re: Pagony Werkbandages

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 22:00

Besef goed dat onder werkbandages onderbandages moeten. Anders verziek je sowieso de benen van je paard (los van sommige meningen dat bandages nooit goed zijn). Als je geen onderlappen wil gebruiken moet je fleecebandages nemen.

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 22:05

De werkbandages vind ik niet fijn, ze zijn vrij kort, dus je kan vaak maar 1 keer wikkelen en moet dan al verder bandageren.
Deze http://www.divoza.com/collectie/paard/b ... dages.html vind ik fijn werken. Ook met onderlappen eronder, maar ze zijn fijn lang (4 m) en je kan ze erg goed wikkelen. Het zijn dan wel geen werkbandages, maar ze voldoen prima tijdens de training.

Washinton

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-13 23:06

Mizora schreef:
Besef goed dat onder werkbandages onderbandages moeten. Anders verziek je sowieso de benen van je paard (los van sommige meningen dat bandages nooit goed zijn). Als je geen onderlappen wil gebruiken moet je fleecebandages nemen.

Daar ben ik me zeker van bewust :j

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 23:16

Ik heb verschillende soorten bandages maar ik vind fleecebandages het fijnst. Ook ben ik van mening dat je onder alle bandages onderlappen onder moeten.