Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
k_m schreef:Dus hoe jij het zegt, wanneer je met je cap valt en hij raakt de grond beschermd hij niet meer en zou je een nieuwe cap moeten kopen?
@Leen, koop jij een nieuwe cap bij een harde val op je hoofd denk je? Ik snap de uitleg maar moest ik niets mis er aan zien zou ik er eerlijk gezegd niet eens aan denken een nieuwe cap te kopen!
Ik heb van een val een hersenschudding en hersenletsel overgehouden. Nu kan ik nooit zonder zonnebril naar buiten wanneer het licht fel is, in de sneeuw en hartje zomer is een ramp voor mij. Ik kan zelden nog naar fuiven. Enkel als ik oordopjes indoe en de volgende dag in bed blijf met zeer sterke hoofdpijn medicatie. Dusja... beter een cap van 70-100 euro dan elk half jaar onder een scanner, medicatie, ... en dan nog eens alles wat ik niet meer graag doe omdat ik weet dat ik er hoofdpijn van krijg ;verjaardagsfeestjes, fuiven, cinema, bij andere in de auto die graag de muziek luid hebben (vind het altijd vervelend om ze te vragen om de muziek stiller te zetten).