Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
smurffie schreef:Een goedpassend zadel voor paard en ruiter rijdt in de bal hetzelfde als buiten.
Neem toch eigenlijk aan dat niemand alleen zijn paard een rondje door de bak laat rijden, dat zou wel erg geestdodend zijn
Cryssie schreef:Vilar schreef:Een super comfortabel dressuurzadel is de Freeform Elite.
Als je een linkje wilt, laat maar weten.
Die ziet er heel mooi uit zeg. Ik zat op het belgische site te kijken. Waar heb jij het gekocht?
Cryssie schreef:Dat snap ik ook wel, maar wil graag merken en types horen waarvan de zadels bekend zijn die ook heel goed geschikt zijn voor buitenritten zodat ik die er ook bij kan doen!!!!
Maris schreef:Cryssie schreef:Dat snap ik ook wel, maar wil graag merken en types horen waarvan de zadels bekend zijn die ook heel goed geschikt zijn voor buitenritten zodat ik die er ook bij kan doen!!!!
Zo werkt dat niet. Ieder mens is weer anders gebouwd. dus de een zit in een heel ander zadel lekker als de ander. Maar als je last hebt van je kont, dan is het zadel misschien alleen te hard ?? Dan zou een bontje op het zadel misschien al de oplossing kunnen zijn ?! Als tenminste je zadel voor je paard wel helemaal goed past.
En als je toch naar een ander zadel gaat kijken let dan in de eerste plaats er natuurlijk op dat het zadel past voor je paard !!