Sinds kort heb ik een nieuw zadel (bruin). Daar hoort natuurlijk ook een bruin hoofdstel bij! Nu zag ik de Ater Riding Polo staan op de site van divoza. Aangezien de prijs ook wel gunstig is, ben ik benieuwd of iemand ervaringen heeft met dit hoofdstel? Merk je er nog iets van dat het stuk achter de oren anders gevormd is? Alvast bedankt!
Toevallig was ik gisteren bij de divoza, en de kleur bruin leek op de site veel donkerder. Hij is helaas te licht voor bij mijn zadel...
vladimir1979
Geplaatst: 06-05-13 22:06
Ik heb m zelf ook, ook op foto in profiel. Fijn hoofdstel, zacht leer. Geen aansnoer en mooie ervan is dat je geen losse riem voor je neusriem hebt. Daarmee goede drukverdeling op de nekwervels wat nogg extra is door brede kopstuk met padding. Mijn merrie loopt er fijn op. Jammer dat je m te licht vindt. Met vetten wordt hij wel iets donkerder maar natuurlijk moet je t zelf vinden passen. Standaard met rubber springteugels. Wel lastig als je dan andere wil. Zwart geen optie? Zelf wil ik die ook nog wel hebben aanschaffen.. ooit...