Beugelriemen en teugels: passen die door de brievenbus?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Beugelriemen en teugels: passen die door de brievenbus?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 11:24

Hallo allemaal,

Ik heb een grote partij nieuwe paardensportproducten die ik graag wil verkopen via internet. Nu wil ik natuurlijk mijn kopers niet teleurstellen en daarom vroeg ik mij af of iemand ervaring heeft met het verkopen van voornamelijk beugelriemen en teugels.

Verzenden jullie deze als brievenbuspost of als pakketpost?

Het zijn echt van die "net-wel-net-niet-producten" en natuurlijk wil ik graag de verzendkosten zo veel mogelijk beperken (dat is ook voor de kopers fijner), maar aan de andere kant zit ik natuurlijk ook niet te wachten op producten die compleet beschadigd aan komen bij de koper.

Ik heb net zelf al even e.e.a. getest met mijn standaard brievenbus (zo één waarbij de post op de deurmat valt), daar zou het allemaal op zich moeten passen, maar ik ben vooral bang voor kopers met van die brievenbussen die aan de gevel hangen...

Ik verneem graag jullie ervaringen :) Alvast bedankt!

little_birdy

Re: Beugelriemen en teugels: passen die door de brievenbus?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 11:37

ja die passen
netjes alles met een elastiekje vast maken aan elkaar dan past het wel

Amorosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 13:43

Ja hoor, dat past gewoon. Rijbroeken ook wel. Ik heb zo'n ouderwetse brievenbus voor aan de weg, daar past sowieso alles in.

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 13:48

Pak het in, loop naar je voordeur en kijkt of het door de bus past :D

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 13:59

als ie bij jou wel past (of eigenlijk door de nep brievenbus bij het postagentschap) en hij past niet bij de geadreseerde door de brievenbus omdat de maat daar niet standaard is dan belt postbode even aan. het gaat voor de porto om die nep brievenbus, daar moet ie doorheen passen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 14:13

Speurneusc: helaas is mijn ervaring toch anders... Ik heb nu weer een standaard brievenbus maar heb 4 jaar lang ergens gewoond waar zo'n ding aan de muur geschroefd zat. De postbodes daar drukten brievenbuspost écht wel gewoon in de brievenbus, soms met zwaar gehavende en klemzittende brievenbuspakketjes als gevolg. Volgens mij dacht die postbode: als de bewoners hier problemen mee hebben, hadden ze het maar als pakket moeten laten verzenden....

Simpelweg om dat te voorkomen vraag ik hier dus even naar ervaringen :)

@Jorika: zoals je kunt *lezen* in mijn post, heb ik het bij mijn brievenbus al geprobeerd maar ben ik vooral bang voor niet-standaard brievenbussen...

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 14:37

nee zo lomp zijn ze hier niet

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 14:44

Heb ook weleens beugelriemen via internet besteld en die kwamen ook gewoon aan :)
Qua afwijkende brievenbus, hier zouden ze het er niet zo in proppen denk ik, heb dat iig nog nooit gehoord :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 14:46

Ik ben echt wel eens anderhalf uur bezig geweest om een boek uit mijn brievenbus te krijgen... Daarna was de bievenbus krom en het boek zwaar gehavend ;(

Maar ik ben blij met jullie geruststellende reacties! :)