Ik ben op zoek naar een zadel om buiten te rijden, dat mijn rug ondersteunt en mij een onafhankelijke zit heeft, en dat ook comfortabel is voor mijn verzorgpaard natuurlijk, we willen hem ook geen rugklachten geven
Daarom viel mijn oog op een boomloos zadel, daar ben ik wel gek op! Ik heb één keer op een Barefoot gereden en ik was helemaal verkocht en had voor het eerst geen rugpijn na het rijden!
Ook denk ik dat ik dat ooit ook op een eigen paardje zal kunnen aanpassen, dat lijkt me ook wel een handig voordeel!
Maar... Mijn beperkte budget maakt me ongelofelijk kieskeurig. Tweedehands is daarom ook zeker welkom, maar met deze eisen wordt dat echt moeilijk!
Hier komt-ie:
--> Ik wil een zadel in kunststof... (Drytex van Barefoot, bijvoorbeeld, maar ik ken niet veel andere merken).
Liefst zonder leren verstevigingen (kan op verzoek bij Barefoot, maar niet in de kleur die ik wil
), dus volledig 'veganistisch.'--> Ik wil graag een zadel in 'almond', 'cognac', 'caramello', je kent al die namen wel, gewoon LICHTBRUIN, dus.
Omdat ik van plan ben dit hoofdstel mijn hele leven te blijven gebruiken:

De almond en caramello van Barefoot waren limited editions, en die heb ik met veel verdriet terug uit de rekken zien gaan...
--> Het model van het zadel maakt me daarentegen weinig uit. Veelzijdigheidszadel, western- of semiwesternzadel, trekking... Zolang het maar goed ligt op de paardenrug en goed is voor mijn mensenrug

--> Beperkt budget... Hoe minder geld, hoe beter! (Al moet ik steeds tegen mezelf blijven zeggen dat ik er heel lang mee zal doen
)Ik hoop dat jullie voor mij ideeën hebben! Ik ben heel benieuwd!