Ik heb een leren singels waarvan de rollertjes van de gesp kapot aan het gaan zijn. Er zijn er al twee afgevallen. En de andere heb ik al een keer met ee tamgetje dichtgeknepen maar ze zijn ook weer los aan het gaan. Nu is het natuurlijk niet echt soepel aansingelen en het lijkt me ook niet goed voor mijn singelstoten.
Een nieuwe singel zou een optie zijn alleen heb ik een bruin zadel en is het een enorme zoektocht om weer iets in dezelfde kleur te vinden..
Dus waar zou ik dat kunnen laten maken? Gewoon bij de ruitersportzaak of schoenmaker? Het gaat echt om het ijzer om de gesp namelijk..
Bij de schoenmaker of zadelreparateur/-maker. Gewoon wat het dichtste is. Ik heb ooit ook een keer alleen de rolletjes laten vervangen. Kostte me 1,50 euro
Das inderdaad ook een optie.. stom genoeg niet aan gedacht. Ik zal het morgen meteen eens vragen.
Koper
Geplaatst: 22-04-13 22:44
Laat maar weten, ik heb 16 van die dingen over, in goede staat, en je mag er zo een paar hebben tegen verzendkosten Ik doe er toch niks mee.
Annem84
Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-13 22:53
Dat is super lief aangeboden! Ik ga morgen eerst eens informeren wat de ruitersportzaak kan en tegen welke kosten en anders pb ik je morgen even. Dan zet ik de schoenmaker alsnog aan het werk