Cap voor lang en smal Hoofd

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

R00s

Cap voor lang en smal Hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 17:44

Zoals de titel al zegt :)
Ik heb een raar hoofd en eigenlijk passen mij alleen de caps die je aan kunt draaien en die vind ik eigenlijk helemaal niet mooi.
Ik heb altijd als ik een cap pas die zegmaar wel past voor de lengte van mijn hoofd maar niet voor de breedte er zitten dan helemaal lege ruimtes aan de zijkant van mijn hoofd.
Weet iemand misschien soorten caps die dus niet verstelbaar zijn en die bij mijn hoofdsoort passe laat het me dan weten :)

Zoiets bedoel ik:
http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... l-cap.html

_Balou

Re: Cap voor lang en smal Hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 17:46

De Horka Topline, is voor een "ovaal" hoofd, ik heb hem op gehad, maar ik heb geen ovaal hoofd dus hij zat niet goed :)

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 17:47

Ik heb hetzelfde probleem en heb nu het model Mistral van Harry's Horse. In de winkel waar ik 'm gekocht heb hoorde ik wel dat dat model eruit gaat.

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 17:48

precies hetzelfde probleem hier.. na lang twijfelen heb ik toch de harry's horse challange ookal vind ik hem kotslelijk hij past wel goed!

R00s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 17:51

@ xBalou
Heb hem even opgezocht en hij ziet er erg mooi uit, ik zie dat ze hem bij de divoza hebben dus ik denk dat ik daar maar een keertje naar toe ga bedankt! :)

@cissi D
Die vind ik eerlijk gezegt minder mooi maarja als die goed zit is het wel beter dan zon aandraai cap, dankje !

@benthe
Dankje voor de tip ga ik ook even naar kijken :)

_Bianca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 17:51

R00s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 17:58

Wauw Bianca die cap is echt super mooi, alleen hij gaat voor mij als recreatieve ruiter toch een beetje buiten mijn budget. Maar hij ziet er wel prachtig uit! :)

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 18:02

Ik heb het zelfde probleem en loop nu met een BR Zendith, dat was eigenlijk de enige die ik niet wilde passen vanwege de diamantjes, maar wel de enige die goed zat :j

R00s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 18:04

Die is ook wel mooi maar idd de diamantjes vind ik ook minder maar het is altijd het proberen waard. Ik was even aan het googelen en kwam een uvex cap dat die ook speciaal voor smalle hoofden zijn, maar op die site staan zoveel merken weet iemand welk merk ik moet hebben van uvex?

_Bianca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 18:05

R00s schreef:
Wauw Bianca die cap is echt super mooi, alleen hij gaat voor mij als recreatieve ruiter toch een beetje buiten mijn budget. Maar hij ziet er wel prachtig uit! :)

Ik vond hem ook belachelijk duur (ook recreatieruiter), dus heb gewacht op kortingsactie van 20% en hem toen, na lang twijfelen, aan mezelf cadeau gedaan haha :+ Ben alleen wel extra bang om te vallen, wil liever niet binnen een jaar weer een nieuwe moeten kopen! :Y)

Edit: ik zou als ik jou was gewoon eens gaan passen, ik heb alle, echt alle, caps bij divoza en hypo opgehad en uiteindelijk stonden er 3 niet stom, waaronder deze. Eén uvex stond ook goed, maar die vond ik te sportief.. En nog een andere, maar die was nog ruim €100 duurder. Dat vond ik echt te gek worden.

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 18:08

Uvex uvison is hier heel geschikt voor.

maflinger1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 18:10

Ik heb deze:
Afbeelding
de Uvex Uvision.
Ik kon nooit een goede cap vinden met mijn lange smalle hoofd, maar toen had ik deze gevonden en ik ben er echt super blij mee!
Hij is niet te duur, makkelijk schoon te maken met een doekje en de binnenkant kan er ook uit om te wassen, hij ventileert heel goed en hij is echt enorm licht!
En hij past perfect!
Zeker een aanrader :)

edit: zie dat Kaspar dit ook al zei haha

R00s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 18:14

@Bianca
Oja dat is wel een goeie bij de divoza hebben ze vaak dat je korting kan kiezen op een bepaald product misschien moet ik daar dan op wachten, weet je misschien of ze die cap zo hebben bij divoza in de winkel? wil hem graag passen want hij is wel heel mooi :)

@kaspar
Bedankt weet ik in ieder geval welke ik moet hebben!

@maflinger
Ja ik vind de prijs van deze cap wel ene pluspunt en vind hem er ook wel mooi uitzien maar net zoals Bianca zei vind ik hem er eigenlijk te sportief uitzien. Maar ik kan hem natuurlijk altijd proberen, heb zowat al bijna alle caps op mijn hoofd gehad dus als eer een keer iets goed zit is het ook wel fijn dan neem ik het uiterlijk voor lief :Y)

Agnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 18:15

R00s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 18:21

@agnes
Ik ga hem eerst ergens proberen te passen en als ze ergens mijn maat niet op vooraad hebben dan laat ik het je wel weten, dankje!

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 18:29

Hier nog iemand met een smal hoofd. Heb maat 53. Ik heb nu een rider pro en ben daar ook tevreden over.
Wel fijn zo'n toppic. Ben me nu ook aan het oriënteren voor een nieuwe cap.

Elevien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 18:30

Ook ik zit met hetzelfde probleem... Ik heb momenteel de br zenith (zie profiel) en die lijkt best oké! Die HV Polo cap klinkt ook erg fijn, maar ik ben helaas in het noorden nog geen ruitersportzaak tegen gekomen die die verkoopt...

_Bianca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 18:31

R00s schreef:
@Bianca
Oja dat is wel een goeie bij de divoza hebben ze vaak dat je korting kan kiezen op een bepaald product misschien moet ik daar dan op wachten, weet je misschien of ze die cap zo hebben bij divoza in de winkel? wil hem graag passen want hij is wel heel mooi :)

Ze hebben hem bij divoza, alleen van een ander merk. Verder is hij exact hetzelfde! http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... a-cap.html

Elevien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 18:34

Oh jammer... Die heb ik al wel eens gepast maar helaas :(

R00s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 18:50

@Bianca
Haha ik ben verliefd op een cap, hij is echt heel mooi :P

_Bianca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 19:16

Hahaha de mijne? :+ Ik had precies hetzelfde! Stom hè?

R00s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 20:50

Ja op die van jou hij is echt heel mooi haha :+